|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
X First Lady
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Vurderer Kroatia til neste årNoen som kan anbefale hotell nær/ved Dubrovnik. Ellers fortelle litt om området? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Nå også i farger
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Vurderer kroatia til neste år.Vi vurderer også det, så jeg henger meg på her. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Slow reader
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Vurderer kroatia til neste år.Jeg vil også til Kroatia (Dubrovnik), må bare overtale gubben. Han ble nemlig kjempedårlig av å bade i møkkete vann der som barn, så han har meget dårlige minner av 4 uker i telt med kjempesår i munnen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
sukk
Medlem siden: Jul 2008
![]() Sv: Vurderer kroatia til neste år.
Da jeg var der for to år siden (mellom Split og Dubrovnik) var vannet helt krystallklart, noe av det fineste jeg har sett. Hils mannen din og si det! |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
X First Lady
![]() Sv: Vurderer Kroatia til neste år"løfter" den opp igjen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Vurderer Kroatia til neste årEn venninne av mamma er på Hvar stadig vekk og kan ikke få fullrost stedet. Hoteller og sånt vet jeg ingenting om.
![]() |
#7 |
På lukket avdeling
|
![]() Sv: Vurderer Kroatia til neste år |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Nybegynner
Medlem siden: May 2010
![]() |
![]() Sv: Vurderer Kroatia til neste årHar også lyst til å reise til Kroatia. Så denne tråden må jeg følge med på. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Leken
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Vurderer Kroatia til neste årVi var to uker i vakre Kroatia i sommer, og reiser garantert tilbake. Barnevennlig, rent og pent! Var i nærheten av Trogir vi da, men beveger oss nok mer rundt neste gang. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Fluctuat nec mergitur
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Paris
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Vurderer Kroatia til neste årNå er det lenge siden jeg var der, men jeg husker Kroatia som den perfekte kombinasjon av italiensk livsglede og germansk organisasjonstalent. Nydelig mat, herlig klima, vennlig befolkning og veldig ryddig og ordentlig på alle måter. Jeg skulle gjerne reist tilbake igjen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
X First Lady
![]() Sv: Vurderer Kroatia til neste årTakk igjen for tips. |
![]() |
![]() |
![]() |
|