Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Problemer med YR-appen til iPhone

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-08-10, 23:58   #1
Bayone
snur

Bayone sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 4
Bayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt likt
Standard

Problemer med YR-appen til iPhone

Oppdaterte YR appen i dag og etter det har den sluttet å virke. Den åpner seg ikke, detter bare ut igjen. Flere som har det problemet?

Gammel 30-08-10, 00:18   #2
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Problemer med YR appen til iPhone

Min funker, men påstår at jeg er på Tøyen.

Har du prøvd å tvangsomstarte telefonen? Evt. slette appen og legge den inn på nytt?

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-08-10, 00:24   #3
HSJ73
Henger i stroppen

HSJ73 sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
HSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Samme problem her!

Gammel 30-08-10, 00:36   #4
Bayone
snur

Bayone sin avatar

Bayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt likt
Standard

Glitter: har du oppdatert appen nå i det siste?

Gammel 30-08-10, 01:11   #5
Skytte
Bør lage seg en tittel selv

Skytte sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 105
Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Problemer med YR-appen til iPhone

Her hjalp det å slette hele app'en og laste den ned på nytt. Mannen måtte gjøre det samme. Han har iPhone, jeg iPod.

Skytte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-08-10, 01:16   #6
Benmurphy
-

Benmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtid
Standard

Den siste oppdateringen ser ut til å være svært ustabil. Den krasjer ofte, og det gjorde den ikke før. Hverken omstart eller sletting og reinstallasjon hjelper noe særlig på min telefon (men den starter iallefall etter at jeg gjorde det). Den krasjer konsekvent hver gang jeg prøver å få frem meteogrammet ved å snu telefonen på siden, og ofte ellers. Nå har jeg en svært gammel iPhone da; det er mulig det virker fint på iPhone 4. (Det kan forsåvidt ha sammenheng med at jeg har «jailbreak» på min telefon, men jeg tviler.)

Ben "cats and dogs" Murphy

Benmurphy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-08-10, 08:07   #7
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Karina, her.

Glitter: har du oppdatert appen nå i det siste?

Ja, ellers hadde jeg ikke svart. Det var jo hele poenget i hovedinnlegget. Jeg oppdaterte i går. Jeg har en 3GS, ingen kræsj.

Gammel 30-08-10, 09:51   #8
Bayone
snur

Bayone sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Ja, ellers hadde jeg ikke svart. Det var jo hele poenget i hovedinnlegget. Jeg oppdaterte i går. Jeg har en 3GS, ingen kræsj.

Har samme telefonen og her virker det fortsatt ikke. Har prøvd å slå av og på telefonen også. Satser på at de fikser det snart

Gammel 30-08-10, 10:12   #9
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Standard

Vet du hvordan du tvangsomstarter den ved å holde begge knappene inne til den går i svart? Det kan hjelpe.

Gammel 30-08-10, 10:22   #10
Bayone
snur

Bayone sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Vet du hvordan du tvangsomstarter den ved å holde begge knappene inne til den går i svart? Det kan hjelpe.

Virket ikke det heller, men takk for tipset

Gammel 30-08-10, 10:25   #11
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Karina, her.

Virket ikke det heller, men takk for tipset

Så rart at den klusser hos noen, men ikke andre. Håper det kommer en fiks snart.

Gammel 30-08-10, 11:14   #12
Morella
Superbasinella

Morella sin avatar

Blogginnlegg: 276
Morella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Så rart. Jeg har den, men ingen problemer med den.

Morella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-08-10, 14:01   #13
Tonjemor
Forvirret

Medlem siden: Oct 2008
Tonjemor er litt kulTonjemor er litt kul
Standard

Jeg har samme problem med Spotify app til min 3GS, lukker seg ned omtrent før den har åpna. Jeg har slettet appen, lagt til på nytt. Skrudd av og på tlf. You name it! Ingenting funker arrrghh! Hjelp!

Gammel 02-09-10, 22:14   #14
Skytte
Bør lage seg en tittel selv

Skytte sin avatar

Blogginnlegg: 105
Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Ny oppdatering har kommet!

Skytte er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:05.