Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Gardindilemma

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-08-10, 23:32   #1
Mirasol
En Som Trener

Mirasol sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Gardindilemma

Altås, dette er nok mitt aller første innlegg på dette underforumet, og av alle ting handler det om gardiner! Vi har hatt de samme stuegardinene siden...:telle:...2002! Bare tatt ned 1 gang på alle de årene for å vaske av litt kattehår. Sånn det var nok bakgrunnsinfo slik at dere kan hjelpe meg i vurderingen som nå følger.

Vi har hatt ett stort vindu og verandadør tett inntil. Hele tiden har vi hatt 2 korte og en lang gardin og vært fornøyd med det uten å reflektere noe særlig.

Nå har vi byttet ut det ene store vinduet med to husmorvinduer som er ca 30 cm kortere (?) Altså 2,30*1,50 er blitt til 2*1,10*1,20 om noen skjønner tegninga. Og ny verandadør også da selvfølgelig. Flinke mannen

Og vi må ha flere gardiner, nærmere bestemt 4 lengder. Men skal vi da ha 3 korte og en lang, eller to korte og to lange? Og jeg får ikke til å laste opp bilder på denne drittmaskina akkurat nå, så jeg blir takknemlig om noen skjønner hva jeg mener og kan komme med noen innspill. :gardinnovise:

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:18.