Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Informasjon

Kan man regulere "Mine oppdaterte tråder" på kontrollpanelet?

Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-02-07, 19:49   #1
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.630
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kan man regulere "Mine oppdaterte tråder" på kontrollpanelet?

Den er så himla lang synes jeg, og som oftest er jeg bare interessert i de 10-12 øverste. Er det muligheter for å kunne regulere hvor lenge man vil at de skal ligge slik synlig?

Jeg vet at man kan skjule hele listen, men jeg er jo altså interessert i toppen av listen.

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-07, 19:51   #2
Azi
Come what may...
 
Azi sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.216
Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kan man regulere "Mine oppdaterte tråder" på kontrollpanelet?

Du kan slette de du ikke vil ha.

Snarveier-abonnerte tråder- også kan du bare krysse av og slette!

__________________
The greatest thing you'll ever learn is just to love and be loved in return.
eden ahbez, "Nature Boy" (1948).
Azi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-07, 20:47   #3
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan man regulere "Mine oppdaterte tråder" på kontrollpanelet?

Helt enig Miss Norway. Dette er vel en av de få tingene jeg savner fra NM. At trådene ikke forsvinner etterhvert, og at kontrollpanelet blir milelangt.

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-07, 20:51   #4
malena
 
malena sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.843
malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Kan man regulere "Mine oppdaterte tråder" på kontrollpanelet?

Du kan gå på "vis alle abonnerte tråder". Da får du mulighet til å krysse ut de trådene du ikke vil abonnere på lenger. Så må du trykke på "slett abonnement" i dropboksen under.

__________________
Gutta 2003 og 2005
malena er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-07, 20:52   #5
kisha
Tar en fot av gangen
 
kisha sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
Innlegg: 7.983
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kan man regulere "Mine oppdaterte tråder" på kontrollpanelet?

Hvis du går på snarveier og markerer forumene som lest, vil kun de som blir oppdatert vises.

__________________
Tenk positivt.
kisha er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-07, 20:56   #6
Fluke
Bør lage seg en tittel selv
 
Fluke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Innlegg: 11.782
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan man regulere "Mine oppdaterte tråder" på kontrollpanelet?

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Helt enig Miss Norway. Dette er vel en av de få tingene jeg savner fra NM. At trådene ikke forsvinner etterhvert, og at kontrollpanelet blir milelangt.

Jeg syns de forsvant for fort derfra ...

Fluke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-07, 20:57   #7
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan man regulere "Mine oppdaterte tråder" på kontrollpanelet?

Opprinnelig lagt inn av Fluke, her.

Jeg syns de forsvant for fort derfra ...

Ja, men de dukket opp igjen hvis det kom nye innlegg...

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-07, 21:26   #8
LilleLeo
A friend with benefits
 
LilleLeo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 12.877
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Kan man regulere "Mine oppdaterte tråder" på kontrollpanelet?

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Helt enig Miss Norway. Dette er vel en av de få tingene jeg savner fra NM. At trådene ikke forsvinner etterhvert, og at kontrollpanelet blir milelangt.

Amen for den!!

__________________
Lille 04 ~ Engel f/d 07 ~ Lillebror mai 08
LilleLeo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-07, 21:40   #9
HP
Administrator
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 13.952
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Kan man regulere "Mine oppdaterte tråder" på kontrollpanelet?

Opprinnelig lagt inn av kisha, her.

Hvis du går på snarveier og markerer forumene som lest, vil kun de som blir oppdatert vises.

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-07, 21:43   #10
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan man regulere "Mine oppdaterte tråder" på kontrollpanelet?

Opprinnelig lagt inn av kisha, her.

Hvis du går på snarveier og markerer forumene som lest, vil kun de som blir oppdatert vises.

Joda, men da fjernes vel alle? Det er ikke sikkert at jeg vil at de nyeste skal fjernes. *vanskelig* Mulig jeg reagerer på dette fordi jeg er så vant til NM-systemet. Jeg synes imidlertid det er tungvindt slik jeg gjør i dag, fjerner en og en tråd.

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-07, 21:47   #11
HP
Administrator
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 13.952
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Kan man regulere "Mine oppdaterte tråder" på kontrollpanelet?

Om du bare vil markere et forum som lest så går du til forumlisten og dobbelklikker forumikonet.

Ellers så er det opp til deg om du vil abonnere på alle tråder, det er også ganske lettvint å avslutte abonnement.

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-07, 22:44   #12
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.630
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan man regulere "Mine oppdaterte tråder" på kontrollpanelet?

Opprinnelig lagt inn av kisha, her.

Hvis du går på snarveier og markerer forumene som lest, vil kun de som blir oppdatert vises.

Opprinnelig lagt inn av HP, her.

Om du bare vil markere et forum som lest så går du til forumlisten og dobbelklikker forumikonet.

Ellers så er det opp til deg om du vil abonnere på alle tråder, det er også ganske lettvint å avslutte abonnement.



TAKK! Det var akkurat det jeg trengte! Nå åpner jeg bare ferske tråder i tab'er bortover, går til forumlisten og marker som lest. Og vips er jo kontrollpanelet neat and clean again!

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:17.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no