Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Strykemusen på mac-en

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-08-10, 18:48   #1
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Strykemusen på mac-en

Beklager overskriften.

Men altså, hva heter museflaten på mac-en, på engelsk? Fine mac-en min sliter med musen sin, nemlig, og jeg har bestilt time for å få sett på den. Men jeg tenkte jeg skulle google for å se om dette er et vanlig mac-problem, men jeg aner jo ikke hva barnet heter, og dermed ikke hva jeg skal søke på.

Problemet mitt er rett og slett at musen er litt lite stabil mht å respondere. Den virker av og til helt fint, men andre ganger så er det null respons, og jeg må trykke hundretusenmillioner ganger for å få den til å forstå at jeg har lyst til å bytte fane/sende innlegg/sende mail osv, osv.

Og et annet spørsmål: Når jeg har kjøpt mac-en i Norge, og det enda er garanti på den. Kan jeg da ta den med på en Mac-butikk her i USA og få den fikset, eller må jeg gå dit jeg kjøpte den i Norge? (Jeg skal tilfeldigvis hjem til Norge en snartur, så jeg kan faktisk få dem til å se på den der, men det spørs jo om de klarer å fikse noe på de tre dagene jeg har til rådighet...).

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:18.