Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Pent antrekk til jobbmiddag

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-08-10, 09:12   #1
Bel@ni
Aktiv

Bel@ni sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Bel@ni har et hav av muligheter foran seg
Standard

Pent antrekk til jobbmiddag

Må pynte meg til jobbmiddag, og jeg hater det! Har ingenting som egner seg og jeg er desperat og håper noen kan komme med tips. Er håpløs og finne sånne klær selv og jeg er håpløs og sette sammen antrekk.

Er 160 høy, litt blubben rundt magen, armene mine må være tildekket, iallefall til albuen.

Noen som har noen gode tips til meg til hva jeg kan kjøpe?

Bel@ni er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-10, 09:22   #2
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pent antrekk til jobbmiddag

Hvilke farger foretrekker du, da?

Gammel 31-08-10, 09:29   #3
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg sitter her i en Esprit-kjole fra Ellos som har kjempefin fasong, men finner ikke helt noe tilsvarende i årets kolleksjon. Hva med noe sånt som dette?

Gammel 31-08-10, 09:32   #4
løve70
Enda en som trener

løve70 sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Hvor pyntet skal det være?

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-10, 09:37   #5
Bel@ni
Aktiv

Bel@ni sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av løve70, her.

Hvor pyntet skal det være?

Ganske så pyntet...men jeg liker ikke for mye dill og dall

Gammel 31-08-10, 09:38   #6
Bel@ni
Aktiv

Bel@ni sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Hvilke farger foretrekker du, da?

Liker svart, blått, grønt, men det er ikke det viktigste. Liker ikke mønster

Gammel 31-08-10, 09:47   #7
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Standard

Hvis du ikke liker å pynte deg, er det kanskje greit å velge en forholdsvis enkel, svart kjole. Den kan stæsjes opp med smykker og fine sko. Jeg likte denne fra Esprit/Ellos, men du synes kanskje ermene blir for korte? Tror den har en flatterende fasong.

Gammel 31-08-10, 10:16   #8
løve70
Enda en som trener

løve70 sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kaptain Sabeltann, her.

Ganske så pyntet...men jeg liker ikke for mye dill og dall

En enkel sort kjole, tynne sorte strømper og sko med litt hæl, bør jo være safe da. Så kan du stæsje opp med et kult smykke.

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:22.