|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Nybegynner
Medlem siden: Aug 2010
![]() |
BarnesekkJeg har ei datter på to år som nå har startet i barnehage. Jeg er derfor på utkikk etter en barnesekk til barnehagebruk. I utgangspunktet er jeg ute etter en sekk som er morsom å se på, samtidig som den tåler en støyt siden den fint kan havne i en sølepytt... |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Opp og fram, - framover
Medlem siden: Oct 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: BarnesekkAnbefaler Bergans sin "barnehage"-sekk. Sitter veldig godt på, og er god! |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Opp og fram, - framover
Sv: Barnesekkogså er det vist en som heter "elg".? |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Drømmer
|
Sv: Barnesekk
Vi skiftet faktisk fra Bergans til Troll nå, jeg syns Troll er bedre. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Opp og fram, - framover
Det er mulig. Jeg har aldri sett Troll-sekken. Men høres jo til å vere et godt kjøpt den også |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Drømmer
|
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
maler
|
Sv: BarnesekkDu trenger en god barnesekk mer enn en som er morsom å se på. Men bergans-sekkene har jo fått sprekere mønstre etterhvert. Den er god. De bør sitte godt på ryggen og ha brystrem. (For de blir faktisk båret endel på tur etterhvert disse sekkene).
|
|
|
#11 |
|
Kom ut av tellinga.
|
Sv: BarnesekkBergans 12 l har begge ungene her. Frøkna starta med en på ti liter, men den ble faktisk for liten ganske fort. Når de er på tur har de gjerne med et sitteunderlag, matboks, termos, et lite skift (truse og strømpis) samt et par tørre votter. Da var det faktisk stappa i tiliteren.
|
|
|
#12 |
|
Epikur
|
Sv: BarnesekkVi har vært superfornøyd med Bergans 12-liters sekk. Ble brukt hver dag fra hun fikk den til jul 2003 til hun sluttet til sommeren 2008. Like fin.
|
|
|
#13 |
|
Pandemonium
Medlem siden: Dec 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: BarnesekkHvor får man egentlig tak i Troll? Ikke bare sekker, men generelt? Jeg ser det aldri i butikkene her i provinsen.
|
|
|
#14 |
|
fornøyd
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: nedre eiker
Sv: BarnesekkVi har Bergans og Elg. Vi er mest fornøyd med Elg. Den har vunnet en drøss med tester den siste tiden.
|
|
|
|
#17 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Utenfor republikken
Sv: BarnesekkVi brukte Bergans 12 liter i 3 år i barnehagen, og ga den videre til en liten venninne og den var like fin, ren, hel, ja så nesten ut som den var ny.
|
|
|
#18 |
|
Originala
|
Han bærer vel ikke mat, skift og drikke i noe sånt når de går på tur? Sist redigert av Adrienne : 31-08-10 kl 23:43. |
|
|
|
![]() |
| Emneord |
| barnesekk |
|
|