Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Sportshjørnet

Selges Stormberg i vanlig butikk?

Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-09-10, 12:22   #1
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 228
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Selges Stormberg i vanlig butikk?

Jeg har forelsket meg i flere av allværsjakkene til Stormberg, men er usikker på størrelse. Selges de i andre butikker enn i sine egne konseptbutikker? Jeg klarer ikke å finne ut av det på nettsiden deres.

Gammel 01-09-10, 12:23   #2
Éowyn
Whatever, never mind

Éowyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Selges Stormberg i vanlig butikk?

Jeg kjøpte min (teknisk) jakke på G-Sport. Dette var på Østlandet (Akershus).

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-09-10, 12:25   #3
Zulu
Make it count!

Zulu sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Zulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt av
Standard

Jada, her kan du finne ut hvem som er forhandlere: http://www.stormberg.no/no/Om-Stormb...g/Forhandlere/

Gammel 01-09-10, 12:26   #4
Senna
Javel

Senna sin avatar

Hvor: The Sun
Blogginnlegg: 2
Senna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg har kjøpt Stormberg klær på XXL iallefall.

Gammel 01-09-10, 12:27   #5
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Xxl har hvertfall.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-09-10, 12:41   #6
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 228
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

G-sport, altså? Jeg fikk ingen treff på byene rundt meg på forhandlersøk. XXL har vi ikke, dessverre. Noen som har Stormberg allværsjakke som kan si noe om de er store eller små i størrelsen? Jeg bruker str 44 og lurer på om jeg må ha XL eller L.

Gammel 01-09-10, 12:42   #7
Slettet bruker
Passiv

Standard

Du må nok komme på besøk. Mitt lokale senter har Stormberg.

Svar med sitat
Gammel 01-09-10, 12:58   #8
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Du må nok komme på besøk. Mitt lokale senter har Stormberg.

Mitt og, det har til og med en Stormberg butikk.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-09-10, 12:59   #9
Left
Passiv

Standard

Samme her.
Jeg har ikke Stormberg til meg selv, men jeg vil si jakkene til gutta er romslige i størrelsen.

Svar med sitat
Gammel 01-09-10, 13:07   #10
Katie
:)

Katie sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Katie er litt kul
Standard

Like ved Oslo City er det en egen Stormberg butikk

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:04.