Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Gode gamle musikkvideoer fra 80- og 90-tallet

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-02-07, 23:51   #1
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Gode gamle musikkvideoer fra 80- og 90-tallet

Dette er de musikkvideoene jeg "vokste opp med" og elsket da jeg var liten. Ble ellevill da jeg fant dem på Youtube nå. Fant også flere musikkvidoer av bla. Beatles og andre fra 60-tallet. Youtube har ALT! Blir helt nostalgisk jeg nå:

(Kilde: youtube.com)

:Finner flere:

Sist redigert av Dixie Diner : 10-02-07 kl 23:59.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-07, 20:40   #2
Silence
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶

Silence sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Silence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Gode gamle musikkvideoer fra 80 og 90-tallet

Jeg er lite på youtube... Ser jo at de må ha alt der, så jeg må sjekke ut litt mer.

Silence er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-07, 20:48   #3
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Å ja, den var jeg også glad i!

Gammel 11-02-07, 20:55   #4
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg og, det var en av mine absolutte yndlingsvideoer da jeg var liten. Morsomt å se den igjen, for jeg ante jo ikke hvem Donald Sutherland var den gangen. "Running up that hill" av samme artist er også en sang jeg har sterke minner fra.

Gammel 11-02-07, 21:01   #5
Pelikan
Tåler regn

Pelikan sin avatar

Hvor: Home, but not alone
Blogginnlegg: 24
Pelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de fleste
Standard

Der datt jeg rett tilbake til fjortis-stadiet Tror jeg må komme meg oftere inn på youtube Mye rart der!

Pelikan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-07, 21:06   #6
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Ja, jeg "oppdaget" ikke Youtube før for vel et års tid siden. Nå er jeg besatt av siden, finner jo ALT der inne!! Jeg fant nylig en haug med introer til gamle 80-talls tegnefilmer som jeg så på da jeg var liten. He-Man, Ulysses, Shagma, Garfield, Diplodos, Bompibjørnene, Carebears, My little pony osv.

Gammel 11-02-07, 21:41   #7
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Jeg og, det var en av mine absolutte yndlingsvideoer da jeg var liten. Morsomt å se den igjen, for jeg ante jo ikke hvem Donald Sutherland var den gangen. "Running up that hill" av samme artist er også en sang jeg har sterke minner fra.

...og jeg var veldig glad i hennes "Wuthering Heights".

Det var pussig, jeg spadde faktisk fram "Cloudbusting" i höst - det var tittelen på det siste dagbokinnlegget för jeg födte Liv.

Gammel 11-02-07, 22:16   #8
Elis
*Happy*

Elis sin avatar

Hvor: Drammen
Elis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Måtte inn å se på Snap nå.
Har mange gode minner fra Rythm is a dancer.

Gammel 13-04-07, 10:12   #9
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Kom over disse nå, de er jo legendariske! For en stemmeprakt på den dama.

Gammel 13-04-07, 21:41   #10
Marit K
Carve canem

Marit K sin avatar

Hvor: Øvre Romerike
Marit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gode gamle musikkvideoer fra 80- og 90-tallet

Jeg sporet opp en Snap favoritt jeg også.

Eller hva med Poisons

06, 07, og 12.
Marit K er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-04-07, 21:45   #11
Snippa
Jo flere jo bedre...

Snippa sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Vi syntes denne var utrolig, husker jeg:

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-04-07, 21:47   #12
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Å ja, den var jeg også glad i!

Dette krasjer helt Elinblu. Jeg tror du tar feil. Du liker ikke Kate Bush.

Gammel 13-04-07, 21:47   #13
Kaz
Juba Juba

Kaz sin avatar

Hvor: Oslo
Kaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Dette er den aller første jeg kan huske, vi hadde bare NRK, så det var hos venner med kabel.
Walk this way.

Sist redigert av Kaz : 13-04-07 kl 21:58.
Kaz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-04-07, 21:51   #14
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Denne tråden skal jeg følge med på når jeg er alene! (har besøk av min far nå og han ser på tv ).

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-04-07, 21:52   #15
Kaz
Juba Juba

Kaz sin avatar

Kaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Også denne da!

Thriller.

Sist redigert av Kaz : 13-04-07 kl 21:58.
Gammel 13-04-07, 21:52   #16
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Noen som husker

(1984)

En ting som jeg ikke tenkte på den gangen: Hvorfor lar de bare ungen ligge for seg selv?!?

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-04-07, 21:55   #17
Kaz
Juba Juba

Kaz sin avatar

Standard

Peter Gabriel, Sledgehammer, dette var den beste videoen!

Gammel 13-04-07, 21:59   #18
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Hvis ikke denne er en klassiker, så vet ikke jeg.

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-04-07, 21:59   #19
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Dette krasjer helt Elinblu. Jeg tror du tar feil. Du liker ikke Kate Bush.

Jeg har ingen plater av henne, altså - men mannen har én. Jeg liker "Cloudbusting" og "Wuthering Heights", men ikke så mange andre, tror jeg.

Gammel 13-04-07, 22:00   #20
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

Noen som husker

(1984)

Om jeg gjør! Har hørt masse på den de siste åra, faktisk, sammen med "Vienna". Midge Ure er undervurdert!

(Videoen, derimot, må jeg innrømme at jeg ikke husker.)

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:48.