Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Ullvest, noen som har tips?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-09-10, 13:02   #1
Drømmedama
keep on dreaming

Drømmedama sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Drømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de fleste
Standard

Ullvest, noen som har tips?

Jeg er så glad i å bruke ullvest over ulltrøyene til Lillebror om høsten/vinteren, både i barnehagen og hjemme. Litt lunere enn bare tynn ulltrøye, og ikke så tett som tykk genser. Har noen tips til hvor jeg kan finne ullvester til en liten knert på 2 år? Memini kommer med en (jeg står på venteliste) og jeg kjøpte en mørk blå på Benetton i går. Andre forslag?

Drømmedama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-09-10, 14:28   #2
jolie
Kom ut av tellinga.

jolie sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ullvest, noen som har tips?

Strikk en?

Gammel 01-09-10, 14:51   #3
Drømmedama
keep on dreaming

Drømmedama sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Drømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av jolie, her.

Strikk en?

Joda, jeg kunne jo det og har strikket en del tidligere, men jeg synes det er så inmari kjedelig. Jeg begynner å klø bare ved tanken, og kommer på masse annet som jeg heller må gjøre, unnskyldningene står allerede i kø og jeg kommer nok ikke til å strikke noen vest til Lillebror, nei. Men jeg er skikkelig flink til å kjøpe!

Drømmedama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-09-10, 14:58   #4
Appelsin
Søt og rar

Appelsin sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 266
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Hvis du vil spytte i litt penger så har Mini a ture skikkelig mange fine

(på nettbutikk Rosa og ridderen, f.eks)

Gammel 01-09-10, 14:59   #5
Appelsin
Søt og rar

Appelsin sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 266
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Der var det visst bare en akkurat nå, men du kan jo google flere?

Jeg har også en veste-gutt

Gammel 04-09-10, 17:41   #6
veobra
på slep

veobra sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har kjøpt en på HM. Det er 50% ull og resten akkryl. Jeg skulle gjerne hatt mer ull i, men det får duge. Det var i babyavdelingen, så den er max i 86.

Dessuten er den søt, brun med striper på ryggen otg lommer. Tatt rett ut fra 50-tallet.

Gammel 04-09-10, 19:23   #7
Mrs Butler
Aktiv

Medlem siden: Oct 2007
Mrs Butler er litt kul
Standard

Jeg mener å ha sett at Norlie har noen fine.

Mrs Butler er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-10, 10:17   #8
Jenna
Det ordner seg alltid

Jenna sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg kjøpte på Cubus for et par år siden. Mulig de har nå også eller får inn snart?

Jenna er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:20.