|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
keep on dreaming
Medlem siden: Mar 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ullvest, noen som har tips?Jeg er så glad i å bruke ullvest over ulltrøyene til Lillebror om høsten/vinteren, både i barnehagen og hjemme. Litt lunere enn bare tynn ulltrøye, og ikke så tett som tykk genser. Har noen tips til hvor jeg kan finne ullvester til en liten knert på 2 år? Memini kommer med en (jeg står på venteliste) og jeg kjøpte en mørk blå på Benetton i går. Andre forslag? |
|
|
|
|
|
#3 |
|
keep on dreaming
Medlem siden: Mar 2010
Sv: Ullvest, noen som har tips?
Joda, jeg kunne jo det og har strikket en del tidligere, men jeg synes det er så inmari kjedelig. Jeg begynner å klø bare ved tanken, og kommer på masse annet som jeg heller må gjøre, unnskyldningene står allerede i kø og jeg kommer nok ikke til å strikke noen vest til Lillebror, nei. Men jeg er skikkelig flink til å kjøpe! |
|
|
|
|
|
#6 |
|
på slep
Medlem siden: Aug 2009
Sv: Ullvest, noen som har tips?Jeg har kjøpt en på HM. Det er 50% ull og resten akkryl. Jeg skulle gjerne hatt mer ull i, men det får duge. Det var i babyavdelingen, så den er max i 86.
|
|
|
#7 |
|
Aktiv
Medlem siden: Oct 2007
![]() |
Sv: Ullvest, noen som har tips?Jeg mener å ha sett at Norlie har noen fine. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Det ordner seg alltid
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ullvest, noen som har tips?Jeg kjøpte på Cubus for et par år siden. Mulig de har nå også eller får inn snart? |
|
|
|
![]() |
|
|