Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Gardin-tips

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-09-10, 12:19   #1
Krem
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.837
Krem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt likt
Standard

Gardin-tips

Jeg trenger tips til gardiner i den nyoppussede stua! Hvitt tak, lyse vegger og eikegulv. Jeg tror jeg har lyst på lune gardiner, muligens i grått.

Tips mpttas med takk!

Krem er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-09-10, 23:37   #2
gullet
stille
 
gullet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Innlegg: 10.937
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gardin-tips

Grå velour?

Jeg mener at både Åhlens og Home&Cottage har velour, ellers finner du det i en vanlig gardin/stofforretning.

__________________
Gullet -63, M -87, W - 01. lille E -03
gullet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-09-10, 11:50   #3
Svanhild
Aktiv
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Gildeskål. Nordland
Innlegg: 135
Svanhild er litt kul
Standard

Sv: Gardin-tips

Jeg har nettopp kjøpt gardiner hos princess. Lyse med stor grå skrift på. I tillegg skal jeg henge opp noen røde panelgardiner foran, gleder meg Kanskje du også kan kombinere etpar forskjellige?

Svanhild er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-09-10, 21:01   #4
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gardin-tips

Jeg synes Anthoni gardinhøyde fra Kid er veldig fine og anvendelige gardiner. Litt "gjennomsiktige" med struktur - litt grovt tekstil og ferdige maljer, absolutt ikke "pinglegardiner" selv om de samtidig er florlette og slipper inn en del lys. De er relativt tunge og faller veldig fint. Perfekte, spør du meg - vi har de jo bare i stuen, gang oppe og to soverom!

Finnes i bl.a hvitt, grått, dus grønt, blått, brunt, sand, lilla +++

http://kid.no/produkter/show/101/10101/79160?id=

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-09-10, 21:09   #5
Krem
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.837
Krem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt likt
Standard

Sv: Gardin-tips

Opprinnelig lagt inn av Absalone, her.

Jeg synes Anthoni gardinhøyde fra Kid er veldig fine og anvendelige gardiner. Litt "gjennomsiktige" med struktur - litt grovt tekstil og ferdige maljer, absolutt ikke "pinglegardiner" selv om de samtidig er florlette og slipper inn en del lys. De er relativt tunge og faller veldig fint. Perfekte, spør du meg - vi har de jo bare i stuen, gang oppe og to soverom!

Finnes i bl.a hvitt, grått, dus grønt, blått, brunt, sand, lilla +++

http://kid.no/produkter/show/101/10101/79160?id=

De likte jeg, vet du hvordan de tåler sol? LLitt skeptisk til Kid, etter at både de gamle stuegardinene og gardinene på soverommet ble skikkelig solbleket, etter bare en sesong.

Krem er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-09-10, 21:11   #6
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gardin-tips

Jeg har hatt de grønne i flere år (3-4 år mener jeg), ingen bleking der. Resten (brune, hvite og blå) kjøpte jeg nye ved juletider da vi flyttet inn i huset vi bor i nå, så de har jo bare hengt et år snart, men jeg har så langt ikke noen problemer med noen av dem, og her står solen på både soverom og stue det meste av dagen.

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-09-10, 21:34   #7
Geitrams
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 3.027
Geitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populær
Standard

Sv: Gardin-tips

Vi har sandfargede Anthoni, og de har ikke blitt solbleket i det hele tatt. Veldig fornøyd med de

Ellers har jeg også bare gode erfaringer med Gisle fra Kid.

Geitrams er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:05.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no