Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Teppebelagt trapp

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-09-10, 09:21   #1
krystallklart
Lett rørt
 
krystallklart sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Gardskjærring igjen
Innlegg: 4.384
Blogginnlegg: 16
krystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt likt
Standard

Teppebelagt trapp

Vi pusser opp. Nå skal vi snart i gang med arbeidet i gang/trapp. Trappa er, som nevnt i overskrifta, teppebelagt. Hva kan vi gjøre med denne?

Min beste ide så langt er og sette inn ny trapp, men det koster jo det hvite i øyet.

Noen tips eller erfaringer og dele i forhold til oppussing av denne type problemtrapp? Legg gjerne inn bilder viss dere har pusset opp teppebelagt trapp.

Skal ta bilder og legge inn hvordan vår er.

__________________
Gutter 04, 08, 11 og jenta 13
+ en liten skatt i magen
krystallklart er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-09-10, 10:00   #2
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv
 
Gerbera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 4.466
Gerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Teppebelagt trapp

Svigerinnen min la sisalteppe i naturfarget i trappa, det ble veldig fint.

Evt. så finnes det trappetrinn du kan legge over eksisterende trinn, for å pusse opp.

Trappefornying

Maxbo

Nå vet ikke jeg priser og slikt på dette, men billigere enn ny trapp blir det vel uansett!

__________________
To søte germini 05~07
Gerbera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-09-10, 10:14   #3
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.497
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Teppebelagt trapp

Går det ikke an å rive av teppet, pusse ned og så male over?

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-09-10, 11:31   #4
dutte
fornyet
 
dutte sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Far out east
Innlegg: 2.186
dutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Teppebelagt trapp

Det lå teppe her når vi flyttet inn. Fjernet dette, og trappa ligger nå og venter på step-kit. Da blir trappa som ny , legge nye trinn med parkett.

__________________
08 09

dutte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-09-10, 12:46   #5
United
På (opp?)tur
 
United sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Innlegg: 3.558
Blogginnlegg: 66
United er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt likt
Standard

Sv: Teppebelagt trapp

Jeg har tatt av teppet og vet heller ikke helt hva jeg skal ha. Ikke så lenge siden jeg falt skikkelig, og sønnen har også trillet ned da han var mindre, så ikke så lyst på glatt trapp. Selv om det er penest. Lurer på teppe eller sisal. Vet ikke hvor mye sisal koster, men tepper beregnet på trapp er ikke en billig løsning.

United er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:28.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no