Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

DVD-filmer, anbefalinger osv. igjen

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-02-07, 03:42   #1
Elin
Bør lage seg en tittel selv

Elin sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

DVD-filmer, anbefalinger osv. igjen

Takk for god hjelp alle som hjalp meg med bestillingen ved juletider!

Denne gangen har jeg satt disse 7 filmene (7 er max av hva man kan ta igjennom tollen uten å betale her) på handlelisten over filmer som skal taes med over dammen av foreldrene mine i mars:

-Johnny Vang
-Vinterkyss
-Min misunnelige frisør
-Lange flate ballær
-Detektor
-Naboer

og den 7. filmen tviler og nøler jeg litt med. Bør jeg velge Himmelfall, Villmark, Telegrafisten, Søndagsengler eller den brysomme mannen?

Gammel 11-02-07, 09:22   #2
Clubby
Free Toy Inside!

Clubby sin avatar

Hvor: Oslo
Clubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: DVD-filmer, anbefalinger osv. igjen

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Takk for god hjelp alle som hjalp meg med bestillingen ved juletider!

Denne gangen har jeg satt disse 7 filmene (7 er max av hva man kan ta igjennom tollen uten å betale her) på handlelisten over filmer som skal taes med over dammen av foreldrene mine i mars:

-Johnny Vang
-Vinterkyss
-Min misunnelige frisør
-Lange flate ballær
-Detektor
-Naboer

og den 7. filmen tviler og nøler jeg litt med. Bør jeg velge Himmelfall, Villmark, Telegrafisten, Søndagsengler eller den brysomme mannen?

Den brysomme mannen

Gammel 14-02-07, 14:27   #3
Embriksmamma
Bokglad

Embriksmamma sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Villmark!

When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-07, 14:32   #4
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Reprise! :dissident:

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-07, 14:33   #5
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Den brysomme mannen.

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-07, 15:07   #6
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Den brysomme mannen eller Himmelfall.

Gammel 14-02-07, 15:12   #7
Elin

Elin sin avatar

Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Hmm.... ser ut som om det heller mot "den brysomme mannen" her.

Gammel 14-02-07, 15:15   #8
Agurke
Fabelaktig

Agurke sin avatar

Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Hva med Fritt Vilt? Den har akkurat kommet på DVD.

Agurke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-07, 17:12   #9
Elin

Elin sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Skrulla, her.

Hva med Fritt Vilt? Den har akkurat kommet på DVD.

Hva slags film er det? Hva handler den om ?

Gammel 14-02-07, 19:12   #10
Agurke
Fabelaktig

Agurke sin avatar

Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Hva slags film er det? Hva handler den om ?

Det er en norsk skrekkfilm. Jeg synes den var bra.

Les anmeldelse her.

Agurke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-07, 20:43   #11
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skrulla, her.

Les anmeldelse her.

Eller her (som faktisk er her).

Gammel 03-04-07, 04:46   #12
Elin

Elin sin avatar

Standard

Takk for alle tips!

Jeg endte opp med disse filmene etter tips fra dere, og etter at endel faktisk var midlertidlig utsolgt hos cdon.com og nå har jeg sett de alle sammen :

- Min misunnelige frisør: Jeg hadde ikke sansen. Ikke min type film i det hele tatt, men greit nok tidsfordriv.....

- Detektor: Knallbra!! Kjempe skuespiller-prestasjoner.

- Elling 3: Ikke så bra som de to første...ble litt lei pølsekiosken.

- Lange flate ballær: Jeg lo høyt, masse og hjertelig. Norsk på sitt aller mest typiske. Knallfilm!

- Vinterkyss: Meget, meget bra!

Til uken reiser jeg til Norge igjen, og jeg vurderer å bestille følgende filmer etter tips herfra, samt utifra hva jeg har lest meg til:

- Gymnaslærer Pedersen
- Alt for Egil
- Mars & Venus
- Monstertorsdag
- Bare Bea
- Lille frk Norge

Er det noe jeg bare må ha glemt...?
Gjør oppmerksom på at samlingen min av norske filmer nå begynner å bli ganske så bra

Gammel 03-04-07, 10:40   #13
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har vel sagt det 3 ganger bare i denne tråden, og det er slett ikke sikkert vi liker det samme, Elin, men: Reprise er den beste norske filmen på veldig, veldig lenge.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-07, 10:43   #14
Carrie
-

Carrie sin avatar

Carrie er populærCarrie er populærCarrie er populærCarrie er populær
Standard

Har du sett 37 1/2 da?

Carrie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-07, 13:04   #15
Elin

Elin sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Carrie, her.

Har du sett 37 1/2 da?

Jepp, den har jeg! Morsom film!

Gammel 08-07-07, 17:16   #16
Elin

Elin sin avatar

Standard

Til uken reiser jeg til Norge igjen, og jeg vurderer å bestille følgende filmer etter tips herfra, samt utifra hva jeg har lest meg til:

- Gymnaslærer Pedersen
- Alt for Egil
- Mars & Venus
- Monstertorsdag
- Bare Bea
- Lille frk Norge

Ja, jeg kjøpte alle disse også, og alle er sett bortsett fra "Mars & Venus" som ikke er sendt ut ennå. Alle filmene var helt ok, men "Alt for Egil" var lite spennende tidsfordriv og "Lille frk. Norge" var vel litt for barnslig synes jeg. "Bare Bea" er en skikkelig fjortis-film som skal spares til Amanda blir fjortis.

Gammel 08-07-07, 21:31   #17
Majsa
Quiet, please

Majsa sin avatar

Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Scarlett, her.

Jeg har vel sagt det 3 ganger bare i denne tråden, og det er slett ikke sikkert vi liker det samme, Elin, men: Reprise er den beste norske filmen på veldig, veldig lenge.

Og nå sier jeg det også. Du må få tak i den så fort som mulig.

Bare Bea ville jeg også sett så fort som mulig. Vet ikke om den er like morsom for noen av dere når Amanda er fjortis.

Gammel 08-07-07, 22:29   #18
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kva film er Reprise igjen?

Andre omgang og Mirakel har også komt på Dvd. Og så syns eg Marias menn var litt nusselig.

Gammel 08-07-07, 22:30   #19
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Og så kan eg slenge med den svenske Så som i himmelen!

Gammel 08-07-07, 22:36   #20
Elin

Elin sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Haugtussa, her.

Og så kan eg slenge med den svenske Så som i himmelen!

Den så jeg i går..... fantastisk film!!

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:28.