Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Divines spør-og-lær-forum

Scannede attester, ett eller flere dokument?

Divines spør-og-lær-forum Spør om alt mulig du lurer på - kanskje er det noen som kan svare.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-09-10, 19:00   #1
tink
har tatt seg sammen
 
tink sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Mellom fjellene
Innlegg: 9.395
Blogginnlegg: 612
tink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de fleste
Standard

Scannede attester, ett eller flere dokument?

Jeg scanner inn en del attester og vitnemål for å legge ved en elektronisk søknad.

I følge scanneren kan jeg scanne alt samtidig sånn at det kommer som en pdf. Hva er best? Scanne alt sammen i en kronologisk rekkefølge opp eller ned? Eller scanne hvert dokument for seg og legge ved som ulike dokumenter.

Lagrer som pdf.

__________________

tink er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-09-10, 19:38   #2
Daisy
Trademark: Imperfection
 
Daisy sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 11.055
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Scannede attester, ett eller flere dokument?

Sjekk om du kan legge ved mange dokumenter på den elektroniske søknaden. Ofte får man bare legge til et dokument. Jeg har skannet alle sammen og så kan du gå inn i hele filen og velge "lagre til fil". Da kan du lagre et enkelt dokument hvis du skulle trenge det senere. Jeg har scannet alt med vitnemål først og så attestene.

__________________
Jeg skulle ønske jeg led av "flink pike syndrom"

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-09-10, 19:45   #3
Veronal
Etylbarbital
 
Veronal sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.554
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Scannede attester, ett eller flere dokument?

Står det spesifikt at du skal sende attester og vitnemål ved søknaden?

__________________
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske?
Veronal er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-09-10, 20:23   #4
tink
har tatt seg sammen
 
tink sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Mellom fjellene
Innlegg: 9.395
Blogginnlegg: 612
tink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Scannede attester, ett eller flere dokument?

Det er vel egentlig ikke en elektronisk søknad når jeg tenker meg om, den skal bare sendes som e-post.

Sitat:

Skriftlig søknad med attester og vitnemål sendes innen 4. september. til epost: jobb@XXX.no

Jeg har skrevet søknaden "på papir" word/pdf og skal sende som e-post. Det står legg ved attester og vitnemål. Dumme meg har bare attester fra 1999, men ganske ok vitnemål. Lurer på om jeg skal skrive ned navn og telefonnummer på noen sannhetsvitner.

__________________

tink er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:53.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no