Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Facebook - kan jeg skjule det at jeg blir venn med noen?

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-09-10, 23:23   #1
Myrsnipa
Pen. Så det så.

Myrsnipa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Facebook - kan jeg skjule det at jeg blir venn med noen?

Må alle se at Myrsnipa er nå venn med Sursneipen og 5 andre.?

Gammel 02-09-10, 23:36   #2
baltie
Den paranoide androide

baltie sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
baltie er populærbaltie er populærbaltie er populærbaltie er populær
Standard

Sv: Facebook - kan jeg skjule det at jeg blir venn med noen?

Har du hemmelige venner? Noen du ikke vil at andre skal vite om?

Men så vidt jeg vet har du ikke kontroll over hva Facebook genererer av statusmeldinger.

baltie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-09-10, 23:38   #3
shute
prokrastinator

shute sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
shute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt av
Standard

Det kommer opp på veggen din, men du kan straks gå inn der og slette det.

Gammel 02-09-10, 23:39   #4
Stompa
50 & somewhat fab

Stompa sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av shute, her.

Det kommer opp på veggen din, men du kan straks gå inn der og slette det.

Bare trykk "Fjern" på profilsida/veggen, så er det borte for både deg og alle andre.

Gammel 03-09-10, 09:42   #5
Myrsnipa
Pen. Så det så.

Myrsnipa sin avatar

Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Men da må begge fjerne det sant ja?

Gammel 03-09-10, 09:44   #6
shute
prokrastinator

shute sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
shute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Myrsnipa, her.

Tja. Vedkommendes venner vil jo kunne se det, men av dine venner bare de du har felles med vedkommende.

Gammel 03-09-10, 10:40   #7
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vedkommande vil vel uansett ligge på Snipa si venneliste?

Gammel 03-09-10, 11:41   #8
Myrsnipa
Pen. Så det så.

Myrsnipa sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Haugtussa, her.

Vedkommande vil vel uansett ligge på Snipa si venneliste?

det er forsåvidt greit.

Saken er at jeg og en har på et tidspunkt sluttet å være venner på face. Nå er det ingen grunn til det lengre og vi vil bli "venner igjen"
Men helst uten at hele byen skal legge merke til at "ååå, er ikke de venner fra før? Hvorfor det?"

Gammel 03-09-10, 12:04   #9
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Facebook er gøyt.

Gammel 03-09-10, 12:17   #10
Dragen
VeloppDragen

Dragen sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 813
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Liten by du bor i, Snipa?

Når var forrige gang du spurte noen om hvorfor de ikke hadde blitt venner på FB før nå?

De fleste har nok med seg selv, sikkert i din by også. De som ikke har det - vel, la dem lure.

Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-10, 12:26   #11
tink
har tatt seg sammen

tink sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Mellom fjellene
Blogginnlegg: 612
tink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt av
Standard

Så mange problemstillinger for oss morderne mennesker altså.

tink er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-10, 12:43   #12
Myrsnipa
Pen. Så det så.

Myrsnipa sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Dragen, her.

Liten by du bor i, Snipa?

Når var forrige gang du spurte noen om hvorfor de ikke hadde blitt venner på FB før nå?

De fleste har nok med seg selv, sikkert i din by også. De som ikke har det - vel, la dem lure.

Så enkelt er det ikke dessverre...

Gammel 03-09-10, 13:02   #13
Slettet bruker
Passiv

Standard

Grunnen er at du slettet den som sto over denne kjekkasen i lista også trykket du feil. Og da fiksa du den feilen.

Svar med sitat
Gammel 03-09-10, 13:04   #14
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Men dette er jo sant. Eg fikk for litt sida en ny venn som har nøyaktig samme navn som kjæresten min. Og eg fikk fleire spørsmål om korfor vi ikkje hadde vore vennar på Face før. Altså, dei trudde eg først no hadde lagt til kjæresten min. Så joda, dette er noko folk får med seg.

Gammel 03-09-10, 13:26   #15
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Myrsnipa, her.

Nei. Du legger han til (regner med det er en han ) (hvis han har sendt deg venneforespørsel først), og straks etter fjerner du meldinga fra profilen din. Da er det ingen av dine andre venner som ser den heller. Hvis du er kjapp, altså.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:05.