Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Hva hadde du gjort? (glomdalen.no)

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-02-07, 12:18   #1
Jessica
Pauset

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Hva hadde du gjort? (glomdalen.no)

Dersom din sønn var på fest på en av byens utesteder.

http://www.glomdalen.no/24timer/article2578244.ece

Så ringte f.eks. venner av sønnen din og sa at han var helt rebelsk, politiet var på vei og han var helt vrang...

Ville du da ha reist for å hente ham?

Overlatt det til politiet?

Mammahjertet ville nok fått lyst til å hive seg i bilen og hente ham, men samtidig så kunne det vært en lærepenge... Ikke lett det der...

I den situasjonen som blir beskrevet i artikkelen hadde han roet seg når politiet kom. Det kanskje ikke moren hans, vil jeg tro...

Jeg tror ikke jeg hadde klart å ikke hente ham. Ingen tvil om at kvelden var slutt for ham. Jeg hadde nok hentet ham.

Sist redigert av Jessica : 12-02-07 kl 22:04.
Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-07, 12:20   #2
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva hadde du gjort?

Jeg har jo en sønn på 20, og jeg håper virkelig at ikke dette kommer til å skje.

Men jeg hadde nok reist og hentet ham. Hadde fått fantasier om at han ble drept av politiet osv. hvis ikke.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-07, 12:22   #3
Olympia
ræv med ører

Olympia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Olympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt av
Standard

Jeg hadde hentet. Mine foreldre hadde garantert hentet meg også. Foreldre flest er vel bare sånn. Det betyr ikke at jeg hadde vært stolt over oppførselen.

Olympia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-07, 12:23   #4
Fluke
Bør lage seg en tittel selv

Fluke sin avatar

Hvor: Rogaland
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg hadde hentet ham. Første gangen det skjedde iallfall ...

Fluke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-07, 12:24   #5
Fadese
Originala

Fadese sin avatar

Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg hadde blitt trist og forbannet, men helt klart hentet barnet mitt.
De neste dagene hadde det vanket kjipe samtaler for min stakkars håpefulle.

Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-07, 12:26   #6
Agurke
Fabelaktig

Agurke sin avatar

Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Jeg vet ikke hva jeg hadde gjort.

Det kommer an på hvor i 20-årene han hadde vært, og hvor selvstendig han var.

Det er jo ganske stor forskjell på en 20-åring som fortsatt bor på gutterommet og en 28-åring om er gift og har to barn, liksom.

Men i artikkelen er det vel mest sannsynlig en barnerompe som fortsatt bor hjemme...

Agurke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-07, 12:32   #7
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.

Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Hentet, og i dagene etter vil han fått høre det at slikt ikke er populært i mine øyne.

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-07, 12:50   #8
Pastill
Pauset

Hvor: In Town!
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fadese, her.

Jeg hadde blitt trist og forbannet, men helt klart hentet barnet mitt.
De neste dagene hadde det vanket kjipe samtaler for min stakkars håpefulle.

Jepp.

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-07, 13:19   #9
jane
Har ikke tittel

jane sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
jane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har ingen bil å reise med, så jeg måtte nok latt politiet kjøre han hjem.

jane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-07, 13:47   #10
Mams
er grønn og fin.

Mams sin avatar

Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg hadde nok reist, men ville kanskje ikke gjort det om han hadde flyttet hjemmefra. Men er jammen ikke sikker på om jeg hadde klart å holde meg hjemme da heller.

Gammel 11-02-07, 13:49   #11
Anne

Anne sin avatar

Anne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Om jeg ble kontaktet, så tenker jeg at da er det en god grunn for det og hadde kommet umiddelbart.

Anne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-07, 11:42   #12
nikki

nikki sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Sørlandet
nikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Anne M, her.

Om jeg ble kontaktet, så tenker jeg at da er det en god grunn for det og hadde kommet umiddelbart.

Samme her

nikki er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-07, 11:51   #13
pippimamma

pippimamma sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Østlandet
pippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg vet ærlig talt ikke hva jeg ville gjort, men jeg håper jeg aldri behøver å ta stilling til problemet.

Jeg gjør så godt jeg kan å oppdra sønnen (16) til å bli en ansvarsbevisst og moden mann. Syns det vitner om umodenhet når mamma må ordne opp for sønn i 20 årene.

pippimamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-07, 11:55   #14
Clubby
Free Toy Inside!

Clubby sin avatar

Hvor: Oslo
Clubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Signerer denne!

Gammel 12-02-07, 12:04   #15
DM
Live and let live

DM sin avatar

Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg må si jeg flirer litt av avisartikkelen. Virker litt sånn; "Just to rub it in".

Ellers, så hadde jeg nok tenkt som så at det måtte være en grunn for at ungen min hadde reagert på en slik måte, og dradd å hentet ham. Men dersom dette var noe som hadde hendt fra før, så kan det hende jeg hadde vurdert situasjonen annerledes.

Gammel 12-02-07, 12:08   #16
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Slenger meg på denne!

Gammel 12-02-07, 13:02   #17
annemede
Ser lyst på livet

annemede sin avatar

Blogginnlegg: 241
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Uansett må vel noen komme og hente på politistasjonen???

annemede er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 12-02-07, 14:39   #18
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg hadde hentet ham og så hadde det blitt månelyst.

Men. Huff.

Gammel 12-02-07, 14:46   #19
Anuk

Anuk sin avatar

Anuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Absolutt!

Og sorry, men jeg stoler ikke på at politiet nødvendigvis hånderer en slik sak på en god måte, så jeg har ingen tro på det der med "overlate til politiet som en lærepenge".

Jeg er nemlig av den oppfatning at folk som går berserk ikke har det spesielt godt med seg selv, og kanskje trenger en mamma som stiller opp mer enn en lærepenge. (jada jeg er hønemor)

Anuk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-07, 14:51   #20
tink
har tatt seg sammen

tink sin avatar

Hvor: Mellom fjellene
Blogginnlegg: 612
tink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt av
Standard

Jeg hadde nok hentet.

Priser meg lykkelig for at det er noen år igjen til dette er aktuelt uansett.

tink er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:07.