|
Økologisk og diettmat Forum for diskusjoner om og deling av oppskrifter på diettmat og økologisk mat. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
godtemonster
Medlem siden: Feb 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() [Lavkarbo] Kontrollert sprekk (dvs. fest)Jeg skal på fest i morgen - en fest jeg har gledet meg til lenge, barn og mann skal reise bort, og jeg kan faktisk tillate meg å være litt slakk på søndag. Og jeg tenker at jeg skal la diett være diett og bare kose meg.
![]() |
#3 |
Trøtt
|
![]() Sv: [Lavkarbo] Kontrollert sprekk (dvs. fest)Min erfaring: dropp pottis og hvitt brød. En øl går fint, fem får du vondt i magen av. Vin går fint. Spis før du drar på fest! Og kos deg og nyt!
![]() |
#4 |
godtemonster
![]() Sv: [Lavkarbo] Kontrollert sprekk (dvs. fest)Jeg er jo ikke i ketolyse, så det blir forhåpentligvis ikke så galt at jeg kommer til å kaste opp, men jeg får forsøke å holde meg til vin. Det blir koldtbord, så da er det jo sikkert en del karbofrie alternativer. Kanskje jeg må ta en lavkarboøl i kveld og teste effekten ...
![]() |
#5 |
Teller ned
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: [Lavkarbo] Kontrollert sprekk (dvs. fest)Jeg ville gått for vin, med øl for du lite valuta for penga- dvs. du får i deg mengder karbo i kun 1 øl. Med alkohol i kroppen stopper fettforbrenningen opp, kroppen vil forbrenne alkoholen før noe annet. Med det sagt, kos deg masse og nyyyyt frihelg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
godtemonster
![]() Sv: [Lavkarbo] Kontrollert sprekk (dvs. fest)Betyr det at et glass vin om kvelden gjør at jeg ikke forbrenner noe fett før det er ute av kroppen? Skjønner i så fall at jeg må revurdere det glasset jeg pleier å ta om kvelden. Æsj.
![]() |
|
|