|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
I gapestokken
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() HomeawayNoen som har erfaringer med dem? Er det trygt å bestille feriehus her? Er på jakt etter billig ferie neste år, og reisebyråene, som Apollo og Star tour, koster jo en formue når man er mange!
![]() |
#2 |
prøver tilpasse seg livet
|
![]() Sv: HomeawayVi ble tipset om www.homelydays.com når vi begynte planlegge Italia tur, som desverre utgikk pga kneoperasjon av far i huset..
![]() |
![]() |
#3 |
Nysgjerrig
Medlem siden: May 2010
Hvor: i Midnattsollandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: HomeawayVi har god erfaring fra Homeaway, men det er jo mye enkeltpersoner som leier ut da, så det kommer jo helt an på hvem man leier hos hvor OK det er. Les beskrivelse av leiligheten godt, se på andre sine anmeldelser av samme utleier, og vurder eventuelt hvor proff utleier virker når du sender spørmål om forhold ved ferieboligen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
safariqueen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: HomeawayJeg har vært veldig fornøyd. Nå er det ikke Homeaway som er utleier, men private aktører og firma. Følg derfor rådene til Fakse. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Homeaway
Hvor finner du de husene? Jeg finner bare linker videre til fly og hotell...
![]() |
#6 |
prøver tilpasse seg livet
|
![]() Sv: Homeawayups, feil i adressen
![]() |
![]() |
#7 |
Tidsklemma
|
![]() Sv: HomeawaySignerer Fakse
![]() |
#8 |
I gapestokken
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: HomeawayHvordan sjekker man opp anmeldelser av huseierne?
![]() |
#9 |
Tidsklemma
|
![]() Sv: Homeaway
Tja, man kan google personen. Og så er det som oftest en link til andre personers anmeldelser, hvis ikke kan man be om denne.
![]() |
|
|