Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Rullegardiner - hjelp!

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-09-10, 14:48   #1
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Rullegardiner - hjelp!

Håper noen kan hjelpe meg. Jeg leter etter noen bestemte rullegardiner. Jeg har sett de hos naboen til noen venner, så jeg kan ikke akkurat gå på døren der og spørre heller , og derfor kan sikkert kloke FP hjelpe meg!

Vi snakker litt mer trendy rullegardiner som skjermer for sol, men samtidig er litt transparente. Gjerne med litt struktur. Ligner plisségardiner, men er helt slette som rullegardiner altså. De har et "håndtak" midt på nede, ser ut til å ha stålskinne nederst, kanskje også slike fester.

Noen som aner noe om hva jeg mener og evt. hvor slike kan skaffes? Jeg har lett på typ Kid og Jysk, men jeg har enda tilgode å finne noe tilsvarende i butikk i allefall - hadde håpet å slippe unna bestilling og laaange ventetider.

Ala dette, men gjerne litt tettere og "håndtak" nede, ikke snor:

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-10, 14:49   #2
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Rullegardiner - hjelp!

Ah, fant bilde (av såkalt "håndtak"), men igjen - bestillingsvare og ikke særlig rimelig heller ...


Ensfarget hvit, grå etc. er å foretrekke.

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-10, 15:23   #3
Salt
Salt in the rainbow
 
Salt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.064
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Rullegardiner - hjelp!

Yes! Kirsch!



De har fått UTROLIG mye kult nå, også med strukturer og mønstre i "stoffet". De hadde godt utvalg på Fargerike på Voss, så kanskje andre Fargerike har godt utvalg også?

Evt. på Tannum i Oslo.

Oversikt over butikker: http://www.kirsch.no/web/butikker_no.aspx

Salt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-10, 15:24   #4
Salt
Salt in the rainbow
 
Salt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.064
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Rullegardiner - hjelp!

De har forøvrig ikke håndtak, men de har ikke snor heller. Husker ikke helt hvordan de funka, men de var i allefall kjempelekre.

Evt. har du Facette, også fra Kirsch, som ser sånn ut (viser i rødt for å vise det bedre):

Salt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-10, 17:37   #5
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.176
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Rullegardiner - hjelp!

Jeg kan ikke annet enn å anbefale Kirsch. Skjønner ikke hvorfor...
Facetten som Salt viser er suveren, den kan du også blende slik at du ikke får innsyn.
Mange flotte farger.
Bestilling er normalt ca 2 uker, og dette er målbestilte varer.
Facetten er litt dyrere enn andre type rullegardiner. Men lækkert

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:05.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no