|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Erfaren nok
|
Odd Molly og størrelserJeg sikler litt på denne fra OM.
|
|
|
#2 |
|
maler
|
Sv: Odd Molly og størrelserOM er ofte litt knappe over puppene og innimellom litt knappe i overarmene. Så det kommer an på hvordan modellen er og hvor mye du drar på disse utsatte stedene. Jeg bruker 40-ish i overdeler og bruker 2-3 i odd molly avhengig av modell.
|
|
|
#3 |
|
Fabelaktig
|
Sv: Odd Molly og størrelser3 kan muligens bli litt stort til deg, tror jeg, men det aller beste hadde jo vært om du hadde hatt mulighet til å prøve den først. Min erfaring med lignende topper, er at de kan være litt knappe over skuldrene/overarmene.
|
|
|
#4 |
|
padawan
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Odd Molly og størrelserJeg har den i 3, og jeg synes den drar litt over brystet. Jeg bruker mellom 2 og 3 i OM til vanlig. Ser at noen 3 kan bli store, mens andre snaue.
|
|
|
#5 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Odd Molly og størrelser
Hva bruker du i bh størrelse da?
Enten går det bra, eller så går det over. Sist redigert av Nessie : 04-09-10 kl 19:25. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
padawan
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Odd Molly og størrelser
Sender deg en PM
|
|
|
#8 |
|
Born to run
Medlem siden: Nov 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Odd Molly og størrelserSom flere andre sier, så trekker OM ofte over brystet og overarmer. Mange kan derfor ikke bruke disse klærne i det hele tatt (mens de passer meg aldeles utmerket siden jeg er dårlig utstyrt både når det gjelder pupper og overarmer.) Jeg vil tro at du trenger str. 3, men som sagt er det ikke lett å gjette. Modellen ser ut til å kunne trekke litt over puppene pga båndet som går over?? |
|
|
|
![]() |
|
|