Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Interiør-magasiner

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-09-10, 19:18   #1
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Interiør-magasiner

Abonnerer du på noen interiør-og/eller bolig-magasiner? Hva synes du om de?

Jeg abonnerer på " Vakre hjem & interiør " og "Bolig Pluss". Vurderer å kutte førstnevnte fordi jeg synes det blir FOR ensformig...samt ekstremt mye dilldall som f.eks. fotografier av løv fra trær, mye reklame for internett-butikker og alle reportasjer er stort sett fra Danmark, som om Danmark var enerådende på god smak... Jeg har akkurat begynt å abonnere på "Bolig Pluss". Så langt virker det ok...

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-10, 19:23   #2
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Interiør-magasiner

Jeg har abonnert på både Bonytt, BoBedre, Rom123... men jeg abonnerer alltid kun en "runde" med alle, for det blir veldig mye det samme synes jeg.
Så nå er vel BoBedre avsluttet, har kanskje igjen ett blad der.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-10, 20:53   #3
Jenna
Det ordner seg alltid
 
Jenna sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.819
Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Interiør-magasiner

Nei, abonnerer ikke på noen nå, men vurderer å tegne et abonnement. Klarer ikke helt å bestemme meg for hvilket. Når jeg kjøper interiørblader så kjøper jeg i hovedsak Bo Bedre (oftest det danske), Design og Interiør, Living Etc. Blir nok en av de hvis jeg skal abonnere. Jeg er overhode ikke noe shabby chic-menneske og skygger derfor unna bladene som har mest med det å gjøre.

Jenna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-10, 21:03   #4
Veslemøya
Bør lage seg en tittel selv
 
Veslemøya sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 1.521
Veslemøya er populærVeslemøya er populærVeslemøya er populærVeslemøya er populærVeslemøya er populærVeslemøya er populær
Standard

Sv: Interiør-magasiner

Jeg abbonerer på Rom 123 og er kjempefornøyd. Jeg elsker loppis, retro, redesign osv. Og siden jeg prøver å være et miljømenneske og ikke handle nye ting, får jeg mange tips til gjenbruk, oppussing av gamle møbler, nye bruksområder osv. Aller best liker jeg danske Boligliv. Kjøper bladet fast på Narvesen.

Veslemøya er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-10, 21:55   #5
Éowyn
Whatever, never mind
 
Éowyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.292
Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Interiør-magasiner

Jeg abonnerer på Bolig Pluss og Rom123 og er fornøyd med begge bladene.

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-10, 21:56   #6
iben
oppbevares tørt
 
iben sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 2.136
iben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Interiør-magasiner

Abonnerer også på ROM 123. Anbefales!

iben er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-10, 22:02   #7
Cuyahoga
etterpåklokest
 
Cuyahoga sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 7.867
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Sv: Interiør-magasiner

Jeg abonnerer innimellom på BoBedre og Bonytt, de er sånn passe glossy og deilig fri for orgier i fransk landstil. Men det irriterer meg skikkelig at neste alle reportasjene er fra utlandet, gjerne Danmark. Jeg vil lese artikler fra Norge, og gjerne også fra hjemmene til de gærningene som bor litt nordafor Asker.

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-10, 22:04   #8
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.038
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Interiør-magasiner

Vi abonnerer på Bonytt. Tar en ny runde nå, men mulig vi revurderer det etter det. Synes det er mye bra der, men irriterer meg en hel del at alle oppussingsprosjekter som presenteres ser ut til å ha hatt et nærmest ubegrenset budsjett.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-10, 22:16   #9
Cuyahoga
etterpåklokest
 
Cuyahoga sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 7.867
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Sv: Interiør-magasiner

Opprinnelig lagt inn av apan, her.

Vi abonnerer på Bonytt. Tar en ny runde nå, men mulig vi revurderer det etter det. Synes det er mye bra der, men irriterer meg en hel del at alle oppussingsprosjekter som presenteres ser ut til å ha hatt et nærmest ubegrenset budsjett.

Jeg synes det er akkurat det som er morsomt med de litt mer glossy interiørbladene, at det ser ut som penger ikke er noen hindring. :shallow:

Begrensede oppussingsbudsjetter trenger jeg ikke lese om, der har man egen erfaring.

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-10, 22:22   #10
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Interiør-magasiner

Jeg fikk et år på Bo bedre i julegave og er ganske fornøyd med det.

Jeg er forresten litt som apan, og irriterer meg over at folk tilsynelatende må ha ubegrenset med midler og tid (noen hadde f.eks. vasket 10.000 murstein for hånd ) for å få det fint.

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-10, 22:22   #11
Selma
blid
 
Selma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.785
Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Interiør-magasiner

Jeg abonnerer på Bonytt og BoBedre. I tillegg kjøper jeg innimellom(eller rettere sagt ganske ofte..) danske BoBedre, Rom 123 og Hyttemagasinet. Det har hendt at jeg har kjøpt BoligPluss også, selv om det er en innredningsstil som ikke passer meg helt

__________________
Selma og jentene (-99 og -02)
Selma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-10, 07:04   #12
Philippa
Aktiv
 
Philippa sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Innlegg: 256
Philippa er populærPhilippa er populærPhilippa er populær
Standard

Sv: Interiør-magasiner

Jeg liker godt Maison - der kan jeg oftest finne den klassiske, Helene Hennie-stilen som jeg liker og vil se mer av. Får fnatt av reportasjer med mosegrodde og rustede dagsenger til sofa med krøllete melsekker som puter. Kan ikke forstå at noen ønsker å ha det slik - og så prøver jeg å se for meg de som ønsker å ha det slik. Går både mann, kone og barn i hvote, flagrende gevanter hver dag?

Nei, Maison, Interiørmagasinet og Bonytt er nok mine favoritter.

Philippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-10, 07:44   #13
Martis
Ute på tur
 
Martis sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.414
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Interiør-magasiner

Jeg abonnerer på ROM123 og har gjort det siden starten. Men nå begynner jeg å bli litt lei, så mulig jeg sier opp når neste regning kommer.

__________________
I have learned that to be with those I like is enough.
Martis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-10, 07:58   #14
Drømmedama
keep on dreaming
 
Drømmedama sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.844
Drømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Interiør-magasiner

Jeg abonnerer på Bonytt, får Bo Bedre av en venninne (hun får mine gamle Bonytt), kjøper Elle Interiør, danske Bo Bedre eller andre lekre utenlandske magasiner. Foretrekker moderne stil. Kjøper av og til Bolig pluss. Rom 1-2-3 er absolutt ikke min greie, jeg liker kunst og antikviteter, men synes ikke shabby er særlig chic.
Elle Interiør er lekkert og veldig trendy, Bonytt er et godt og innholdsrikt magasin, selv om det er litt mer sidrompa. De to magasinene utfyller hverandre godt, synes jeg.

Drømmedama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-10, 08:14   #15
Syrin
Med tommestokk i veska
 
Syrin sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 5.042
Syrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Interiør-magasiner

Abonnerer på Bonytt, og kjøper av og til Bo Bedre. Kjøper også Room 123.

Eg likar skandinavisk stil (ikkje shabby), gjerne med klassiske, reine møbler (som eg ikkje har råd til). Moderne med naturmaterial og varme fargar, ikkje glas og stål. Morsomt med fargeklattar og litt humor- og her kjem Room 123 inn (men kunne ikkje levd i ein del av dei husa).

Syrin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-10, 10:30   #16
Jålebeinet
med tunga på styret
 
Jålebeinet sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.055
Jålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Interiør-magasiner

Abbonerer nå på Bonytt og Rom 123. Har abbonert på Bolig Plus og Bo Bedre. Bolig Plus var ok med Bo Bedre var ikke vært pengene.

Blir egentlig litt deppa av å lese Bonytt, alle har det så ryddig jo.

Jålebeinet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-09-10, 09:31   #17
venla
jabbsaft
 
venla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 7.873
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Interiør-magasiner

Opprinnelig lagt inn av Veslemøya, her.

Jeg abbonerer på Rom 123 og er kjempefornøyd. Jeg elsker loppis, retro, redesign osv. Og siden jeg prøver å være et miljømenneske og ikke handle nye ting, får jeg mange tips til gjenbruk, oppussing av gamle møbler, nye bruksområder osv. Aller best liker jeg danske Boligliv. Kjøper bladet fast på Narvesen.

Signerer på dette! Liker også svenske Family Living.

__________________
09 & 13
venla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-09-10, 09:45   #18
emm
Men først, kaffe!
 
emm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.552
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Interiør-magasiner

Jeg har abbonert på flere et par år tilbake, men har nå kun Elle interiør igjen. Nå det løper ut kommer jeg ikke til å fornye. Synes det har gått litt inflasjon i mange av bladene, det er det samme om igjen og om igjen, så jeg bruker ikke noe særlig penger på dette lenger. De kjøper jo som regel freelancereportasjer også, så de samme går igjen i forskjellige blader, bare med en ørliten vinkelforskjell på bildene. Savner mer spennende interiørblader, ikke bare det samme man kan skrelle ut fra bloggene på NIB.

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-09-10, 09:54   #19
Mjau
Curlingkone
 
Mjau sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Innlegg: 8.307
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Sv: Interiør-magasiner

Jeg abbonerer ikke på noe lenger nå siden vi er ferdig med bygging og denslags. Men jeg liket best Maison.

__________________
Mjau maler videre...
Mjau er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-09-10, 10:34   #20
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv
 
Gerbera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 4.467
Gerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Interiør-magasiner

Jeg liker veldig godt Maison, liker også Vakre Hjem og interiør. Låner Boligpluss av søsteren min, liker mye der også.

Vurderer å abonnere på Maison, ellers leser jeg endel på diverse interiørblogger, og får vel så mye tips og inspirasjon der.

Når vi nå skal i gang med husbygging, skal jeg lage meg en perm med utklippsbilder fra diverse blader.

__________________
To søte germini 05~07
Gerbera er aktiv nå   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:15.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no