Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Sportshjørnet

Hva MÅ man ha for å trene med Wii

Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-09-10, 09:49   #1
Frøy
I endring

Frøy sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Blogginnlegg: 136
Frøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de fleste
Standard

Hva MÅ man ha for å trene med Wii

Ja altså hva må jeg kjøpe for å ha utbytte av å trene på Wiien?

Du kan'kke gi Gud, så bare gi faen
Frøy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-09-10, 10:15   #2
Fara
Tenker fortsatt dobbelt

Fara sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stjørdal
Fara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva MÅ man ha for å trene med Wii

Et treningsspill og gjerne balanse brett.

Gammel 06-09-10, 10:34   #3
Tuste
Aktiv

Tuste sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Tuste er litt kulTuste er litt kul
Standard

Jeg har wii active og da trenger du en håndkontroll + en nunchuck, som kobles sammen med håndkontrollen. Den styrer fotbevegelsene og festes på låret med medfølgende stropp

Tuste er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-09-10, 11:07   #4
Frøy
I endring

Frøy sin avatar

Frøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de fleste
Standard

Kan jo da kansje prøve meg på wii active først siden det koster betydelig mye mindre enn wii fit med balansebrett selv om jeg ser for meg at det er enda kulere.

Gammel 06-09-10, 11:26   #5
Juste
Populærkulturjunkie

Juste sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: I Cyberspace.
Blogginnlegg: 1
Juste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt likt
Standard

Hvis det er denne du mener, så går den for å være atskillig bedre enn Wii Fit som treningsverktøy.

Juste er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-09-10, 11:27   #6
Frøy
I endring

Frøy sin avatar

Standard

Juste: Ja det var den jeg tenkte på men må man ha balansebrettet til den også?

Gammel 06-09-10, 11:30   #7
Ole Brumm
er her

Ole Brumm sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Nei, trenger ikke balansebrett, men kan brukes med det om man har.

Gammel 06-09-10, 11:32   #8
Frøy
I endring

Frøy sin avatar

Standard

Ah. Takk skal dere ha, da får jeg ta meg en tur ut i lunsjen om jeg ikke er parkert helt inne å shoppe tenker jeg.

Kjøpte wii på lørdag og sportsspillene som følgte med er jo gøy sammen med 6åringen men hu mor trenger å trene litt.

Gammel 06-09-10, 11:34   #9
Fara
Tenker fortsatt dobbelt

Fara sin avatar

Hvor: Stjørdal
Fara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Frøy, her.

Juste: Ja det var den jeg tenkte på men må man ha balansebrettet til den også?

Man må ikke ha brett nei. Du bare krysser av når du lager opplegg at du ikke har brett tilgjengelig.

Gammel 06-09-10, 12:57   #10
Frøy
I endring

Frøy sin avatar

Standard

Det ble Active på meg så får vi se om det blir balansebrett neste mnd.

Gammel 06-09-10, 13:10   #11
Input
Bør lage seg en tittel selv

Input sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg liker godt Active, men jeg er veldig glad for at jeg har balansebrettet, det åpner for flere øvelser og at øvelsene gjøres på en annen måte.

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-10, 21:06   #12
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Hvor dyrt er dette?

ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:57.