|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Aktiv
Medlem siden: Jul 2008
![]() ![]() |
Årets Lano-unge ble Mikaelhttp://www.nrk.no/nyheter/distrikt/nordland/1.7279370
|
|
|
#2 |
|
ctrl+z
|
Sv: Årets Lano-unge ble MichaelKlart han er nydelig, han er et lite uskyldig barn.
|
|
|
#3 |
|
Aktiv
Medlem siden: Jul 2008
![]() ![]() |
Sv: Årets Lano-unge ble Michael
Å nei! Hvordan endrer jeg overskrift? Får ikke til å redigere den?
|
|
|
#4 |
|
Sviiisj!!
|
Hvor har de det fra at Lano ikke ville ha ham som vinner? Jeg leste jo om denne saken i Dagbladet tidligere i sommer, og da virket det som at Lilleborg var helt på lag, forberedt og antakelig bare var fornøyd med lal oppmerksomheten.
|
|
|
#6 |
|
Sviiisj!!
|
Sv: Årets Lano-unge ble MikaelJeg fikk mer inntrykk av at de vurderer om de skal fortsette konkurransen, pga at det ble mye negativt fokus på enkelt-deltakere (ja, noen måtte jo selvfølgelig slenge negative kommentarer om Mikael, og det ble nok litt opphetet). Det er tross alt barn dette handler om, og hvis det utarter til personangrep mot barna, må noe kanskje gjøres.
|
|
|
#7 |
|
anglofil
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Årets Lano-unge ble MikaelJeg husker godt en representant fra Lilleborg på radio for flere mnd siden snakke om hvor vanskelig det ville være hvis han skulle vinne. De snakket mye om dette med "billedskjønne" barn og slik og slik var det bare. Det var skikkelig vondt, nærmest ekkelt å høre på denne representanten snakke. Det var også en lenger artikkel i MAgasinet om dette der det ble påpekt hvor vanskelig det ville bli for Lilleborg om han skulle vinne, dette sa de selv.
|
|
|
#9 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Årets Lano-unge ble Mikael
Ja, huff og huff ...
|
|
|
#10 |
|
litt gøy på håret
Medlem siden: Jun 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Årets Lano-unge ble MikaelÅrets lanounge og andre konkurranser med avstemning på nett er jo ikke om peneste unge eller beste bilde lenger. Det er en stemmesankekonkurranse. Den som er mest aktiv på facebook og andre sosiale media vinner.
|
|
|
#12 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Årets Lano-unge ble MikaelHer er det en ganske interessant sak om Mikael som vant og Lilleborgs reaksjon, og en link til en bakgrunnsak.. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
|
Hvor leser du at Lilleborg ikke ville ha han? Jeg har lest flere stykker underveis i konkurransen og nå, og damen fra Lilleborg som har uttalt seg har uttalt seg svært positiv hele veien, utfra jeg kan lese meg til hvertfall. At andre får seg til å mene at de "nok ikke er så glade på kafferommet" eller hva han markedsføringstufsen sa får han selv ta ansvar for, han snakker jo ikke for Lilleborg. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Årets Lano-unge ble MikaelHusker jeg leste en plass at det er en klausul i konkuransereglene at bilde må egne seg til å være på 1000 vis av lano pakker. Og det var snakk om at dette bilde kansje ikke var det. Men husker ikke om det var Lano som uttalte seg den gangen. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Møllspist fletthurpe
|
Sv: Årets Lano-unge ble MichaelJeg er kanskje stygg nå men jeg syns det er så teit at han vant. Har ikke noe med å gjøre hvordan han er, eller noe men den masse-masingen og verving og tigging om stemmer på fb og alle forum har ødelagt alt syns jeg.. Har mistet totalt lysten på lanounge og lano heretter. var mye bedre i gamle dager da man fikk stemmene sine på rettferdig vis.
|
|
|
#16 |
|
ctrl+z
|
Sv: Årets Lano-unge ble MikaelMen da er det jo ikke det at han vant som irriterer deg, SR? Jeg har blokkert mange av mine "venner" som har spammet med lanounger, det er jo opplegget som er feil - ikke vinneren. Var det ikke det du også mente?
|
|
|
#17 |
|
Møllspist fletthurpe
|
Sv: Årets Lano-unge ble Mikaelja helt klart. han hadde kanskje vunnet uansett.?.
|
|
|
#18 |
|
|
Hva mente du nå?? |
|
|
|
|
|
#19 |
|
|
Bismak fordi...? |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Har ikke tittel
Medlem siden: Nov 2006
Sv: Årets Lano-unge ble MikaelSelvsagt er han en nydelig gutt (alle barna i konkurransen er nydelige), men akkurat det bildet som vant er utrolig dårlig, synes jeg. Og jeg skjønner egentlig ikke hvorfor det bildet fikk så mange stemmer. |
|
|
|
![]() |
|
|