|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Kaldt hode, varmt hjerte!
|
Carl Ivar Hagen, Oslos neste ordfører?
|
|
|
#2 |
|
Ekvilist
|
Sv: Carl Ivar Hagen, Oslos neste ordfører?Jeg hadde aldri trodd jeg skulle si at jeg håper Fabian fortsetter som ordfører.
|
|
|
#3 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Carl Ivar Hagen, Oslos neste ordfører?Man kan si mye rart om Carl I. Hagen, men politikk det kan han!!
|
|
|
#4 |
|
Kaldt hode, varmt hjerte!
|
Sv: Carl Ivar Hagen, Oslos neste ordfører?Carl Ivar kan snakke folk etter munnen. Han sier det de vil høre, men samlende for Oslos befolkning ("som en slags borgermesterfigur" som han beskrev det i Dagsrevyen) vil han neppe bli.
|
|
|
#5 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2008
![]() ![]() ![]() |
Sv: Carl Ivar Hagen, Oslos neste ordfører?Det er mye fordommer om gamle Carl. Paradoksalt nok tror jeg han er nærmere den jevne mann og kvinne enn Stang. Også minoritetene. Så i en ordførerrolle, der partipolitikk mer eller mindre er fraværende, tror jeg han kan gjøre det skarpt. Dessuten tror jeg det vil falle den muslimske befolkningen tungt for brystet den dagen man får nyss i at Stang spiller på begge lagene.....
|
|
|
#6 |
|
Passiv
|
Sv: Carl Ivar Hagen, Oslos neste ordfører?Han kan jo fort finne på å få den jobben også. |
|
|
|
#7 |
|
I farta ...
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Carl Ivar Hagen, Oslos neste ordfører?
|
|
|
|
![]() |
|
|