Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Rødfarge på Fly London Yedi

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-09-10, 13:57   #1
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Rødfarge på Fly London Yedi

Er det noen som har en variant av disse skoene i rødt?

Jeg vil gjerne vite hvordan denne fargen ser ut i virkeligheten. Er den "brannbilrød" eller mørkere, mer som på dette bildet?

Skjærer den over mot rosa eller oransje - kald eller varmere farge? Jeg vurderer selvfølgelig ikke å kjøpe mitt fjerde par sko med samme lest.

Sist redigert av Bluen : 07-09-10 kl 13:58. Årsak: Skrev tredje, men kom på at jeg allerede har tre :flau:
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-09-10, 16:10   #2
Spoon
med mange baller i lufta

Spoon sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: I et grått hus i Trøndelag
Blogginnlegg: 66
Spoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt likt
Standard

Sv: Rødfarge på Fly London Yedi

Jeg har de nederste, men med hvit kant runt. De er vel bringebærrøde vil jeg si, ikke brannbilrød nei.

Gammel 07-09-10, 16:15   #3
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Takk! Det var det jeg håpet på. Er det nederste bildet en ganske riktig gjengivelse? (På den annen side er det vel et mattere skinn i den typen der enn varianten med kant - i alle fall i min skopark. )

Gammel 07-09-10, 16:17   #4
Spoon
med mange baller i lufta

Spoon sin avatar

Hvor: I et grått hus i Trøndelag
Blogginnlegg: 66
Spoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt likt
Standard

Værsegod
Jeg tror det er ganske riktig altså, muligens litt mørkere enn den jeg har. (Holder den opp mot skjermen her. )

Gammel 07-09-10, 16:29   #5
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Elinblu: bruker du disse om høsten/vinteren med mørk strømpebukse? (Svart)
Ser det ok ut liksom? Jeg er så usikker på om jeg skal beholde de, for de er litt store til meg, og de glipper lett med strømpebukse. Men jeg synes ikke det passer seg helt med sokker nedi heller, og bukse liksom?

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-09-10, 16:51   #6
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Nessie, her.

Ja - med petrolfarget strømpebukse, brun, grønn, svart, whatever. (Jeg har varianten med ankelrem i petrol og svart, og den flerfargede varianten uten rem i brunt med grønne og hvite detaljer.) Tror nesten ikke jeg har brukt dem til bukse, faktisk.

Gammel 07-09-10, 17:32   #7
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Nessie: hva med tykere strømpebukse?

Gammel 07-09-10, 18:39   #8
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har ingen svar men å som jeg også fikk lyst på røde. Fjerde paret hvis det med den sålen. Hvor har de fly i Oslo sentrum?

Gammel 07-09-10, 18:48   #9
Jenna
Det ordner seg alltid

Jenna sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nessie, her.

Ser det ok ut liksom? Jeg er så usikker på om jeg skal beholde de, for de er litt store til meg, og de glipper lett med strømpebukse. Men jeg synes ikke det passer seg helt med sokker nedi heller, og bukse liksom?

Hva med sånne geleinnlegg som man fester på innsiden av hælkappen for at de ikke skal glippe? Jeg har lagt sånne i noen ballerinasko jeg har og det funker som bare det! Kjøpte de på vanlig skobutikk.

Jenna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-09-10, 20:58   #10
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har kjøpt hælkappe for å ha bak.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:17.