|
Kasias krimskrams Lenker, tester, vitser og andre kuriositeter |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Møllspist fletthurpe
|
![]() Dette må være den kuleste xfaktor-auditionen ever
![]() |
#2 |
ctrl+z
|
![]() Sv: dette må være den kuleste xfaktor auditionen ever..Dette er et veldig godt eksempel på hvorfor jeg misliker slike konkurranser så sterkt. Det handler jo bare om å drite folk ut.
![]() |
#5 |
Live and let live
|
![]() Sv: Dette må være den kuleste xfaktor-auditionen everDet var en kar som sang med all den innlevelse og overdrevne følelser han kunne.
![]() |
#6 |
Mother of Dragons
|
![]() Sv: Dette må være den kuleste xfaktor-auditionen everNår jeg ser sånt så tenker jeg at jeg må slutte å skryte av alt sønnen min gjør. Det er sånn de ender opp de ungene som mor har sagt " Å så fint!" altså. Vi må ta det som en advarsel.
![]() |
#7 |
maler
|
![]() Sv: Dette må være den kuleste xfaktor-auditionen everUff uff uff. Jeg virkelig håper ingen av ungene mine får så dårlig selvinnsikt. Stakkars, enn å gjøre seg selv til komifigur helt ufrivillig.
![]() |
#8 |
Teller ned
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Dette må være den kuleste xfaktor auditionen everDet må jo være en spøk? |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Ringskrømt
|
![]() Sv: dette må være den kuleste xfaktor auditionen ever..
Nei, akkurat å drite seg ut klarer folk innmari godt selv. Når voksne mennesker melder seg på sånne konkurranser er det noe de gjør av egen fri vilje, så det blir litt søkt å holde konkurransen ansvarlig.
![]() |
#10 |
ekstremt trøtt
|
![]() Sv: Dette må være den kuleste xfaktor-auditionen everEsme: det er lurt å fortelle ungene sannheten med en gang, men problemet er at de hører jo aldri på foreldrene.
![]() |
#11 |
ctrl+z
|
![]() Sv: Dette må være den kuleste xfaktor-auditionen ever
For noe rør. Det er tv-selskapet som fremelsker disse opptredende, reklamerer med dem og gir dem mest sendetid. Voksne mennesker er det jo ikke bestandig heller, det er flust av de under tjue i slike konkurranser.
![]() |
#13 |
Passiv
|
![]() Sv: Dette må være den kuleste xfaktor-auditionen everJeg tenker alltid at det må være et veddemål på gang, når jeg ser sånt. |
![]() |
![]() |
#14 |
Crazy Cat Lady
|
![]() Sv: Dette må være den kuleste xfaktor-auditionen everJeg får meg ikke til å le av mennesker som i fullt alvor tror de har et talent som på mirakuløst vis skal åpenbare seg på en audition. Spesielt hvis disse menneskene er unge, en tenåring har ikke forutsetninger for å forstå hva det innebærer å drite seg ut offentlig på TV. Jeg er enig med Blondie, kommersiell utnytting av folks dårlige selvinnsikt synes ikke jeg burde sendes som underholdning på TV. Gi heller de som virkelig har et talent fortjent plass i rampelyset. (Kilde: youtube.com)
![]() |
![]() |
|
|