|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Hekta
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Tykkelse på Ticketdress kontra reimaVi har stort sett brukt Reima og vært fornøyd med det. Minsten er nå snart 6, og i fjor og året før invisterte vi i Reimatec + dressen. Den koster imidlertid 1800 kr, så jeg kunne tenkt meg å kjøpe Ticketdress på salg nå til 1000 istedet. Men jeg syns Ticketdressen kjennes tynnere ut enn Reimaen, er det flere som syns det? Hva er deres erfaringer?
|
|
|
#3 |
|
På vei
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Tykkelse på Ticketdress kontra reimaTicketdressene er gode og varme. Jeg kan dog ikke sammenlikne med Reimatec, for det har vi aldri prøvd. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
maler
|
Sv: Tykkelse på Ticketdress kontra reimaTicket er vel omtrent like tykk, men litt stivere. Reimatec+ er ganske sammenlignbar. Ticket er nok kanskje hakket tynnere enn den når jeg tenker meg om, men ikke noe som er noe problem. Den er god og varm og slitesterk.
|
|
|
#5 |
|
Pauset
|
Sv: Tykkelse på Ticketdress kontra reimaDe er ganske like, men Ticket er litt stivere (og jeg tror de er mer slitesterke). Jeg skal selge en veldig pen i størrelse 122 om du er interessert. Ligger salgstråd her inne. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Hekta
Sv: Tykkelse på Ticketdress kontra reima
Jeg har vært i tråden din, og er forsåvidt interessert, men vinterdressen vår er visst godt pakket bort, så jeg må lete litt for å få målt den først. Vet at disse dressene har vært store i størrelsen tidligere.
|
|
|
#7 |
|
Pauset
|
Sv: Tykkelse på Ticketdress kontra reima
Åja.. det var deg det ja. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Tykkelse på Ticketdress kontra reimaTicket med fast for er i allefall veldig varm, den ble for varm for vår Reimatecbruker. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Hekta
Sv: Tykkelse på Ticketdress kontra reimaLille Martine har salg nå, 999 for dresser til små og større. Men nå begynner det å bli utplukket.
|
|
|
#11 |
|
Uhelbredelig B-menneske
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Tykkelse på Ticketdress kontra reimaJeg synes også den virker tynn.....Har brukt Reimatec+ i 3 år nå, og den var tykkere enn TTH dressen vi har nå. Hadde forresten en TTH dress da snuppa var 1 1/2 år og 2-3 år og de var faktisk tykkere enn den vi har kjøpt nå. Men satser på at den er varm nok.....Den forrige TTH dressen ble faktisk for varm for jenta vår. |
|
|
|
![]() |
|
|