|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Aktiv
Medlem siden: Feb 2007
![]() ![]() |
Noen som har prøvd "Vinterpakken" fra Sportmann?Noen som har prøvd denne? Hvordan er kvaliteten? Stort eller smått på str? Hvordan er fleecesettet? |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Noen som har prøvd "Vinterpakken" fra Sportmann?Det med vinterpakken er jeg også nysgjerrig på, jeg sitter og klør i fingrene etter å bestille til eldste.
|
|
|
#3 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Noen som har prøvd "Vinterpakken" fra Sportmann?Trur nok eg går for vinterpakken til eldste og. Eg er noko usikker på kvaliteten, men rekner med at ho ikkje sliter så mykje på klærne no som før. Ein eller anna gong må nå da ta slutt.
|
|
|
#4 |
|
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Sv: Noen som har prøvd "Vinterpakken" fra Sportmann?Vi kjøpte vinterpakken i fjor, så hvis det er noe av det samme kvaliteten (ser likt ut på bildet, men det var litt striper/ruter utetøyet) er fleecetøyet litt tykt, høyhalset genser tynn og utetøyet ganske bra, men litt stivt/plastikk, men vi har brukt det mye, jakkene er litt vannavisende og har vært fine vår/høst.
|
|
|
#5 |
|
Lykkelig 3barnsmor:)
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Vestfold
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Noen som har prøvd "Vinterpakken" fra Sportmann?Vi hadde også denne i fjor. Vattert jakke/bukse, som Lykken sier er de fine høst/vår/mild vinter. De er ikke vanntette, men her var det mye brukt i gjørma/kulden før det ble "Reima-vær".
|
|
|
#6 |
|
representert
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Noen som har prøvd "Vinterpakken" fra Sportmann?Vi har prøvd det, for en del år siden, og syntes da at det var litt forskjellige størrelser på dressen og fleecetøyet. Fleecetøyet kunne godt vært en størrelse større, kort på bena og på armene. Ellers syns vi at dressen var helt ok.
|
|
|
#7 |
|
Ser fremover!
Medlem siden: Jan 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Noen som har prøvd "Vinterpakken" fra Sportmann?Synes dette var utmerket til ekstra sett. Har vurdert et sett i år, men har bestemt meg for at gutta har nok.
|
|
|
|
#8 |
|
Skummelt distré...
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Norge
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Noen som har prøvd "Vinterpakken" fra Sportmann?Tror fleecesettet er det samme som i barnehagepakken. Den har jeg kjøpt i noen år, men i fjor var kvaliteten på dressen dårligere enn tidligere. Har dermed ikke bestilt det i år. Men fleecen er tjukk og fin. Den brukes masse på vinteren som mellomlag.
|
|
|
#9 |
|
Ferdig!
Sv: Noen som har prøvd "Vinterpakken" fra Sportmann?Guttungen hadde det i fjor og det var helt supert. Fleecen er nok noe liten i størrelse. |
|
|
|
![]() |
|
|