![]() |
#1 |
Superaktiv
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() |
![]() Vanlig pc vs. Mac?Jeg skal ha ny pc. Den skal være liten og hendig, 13" skjerm. Skal brukes til studentarbeid, men også nett og musikk. Trenger lang batterikapasitet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Vanlig pc vs. Mac?Jeg tør nesten ikke svare på sånne tråder, for jeg er redd for å bli forkynnende og fanatisk.
![]() |
![]() |
#3 |
Type R ;)
Hvor: Nord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Vanlig pc vs. Mac?Jeg elsker min mac mini. Og skal aldri ha windass igjen
![]() |
#5 |
Nybegynner
Medlem siden: Sep 2010
![]() |
![]() Sv: Vanlig pc vs. Mac?Mac kan nok være bra det med hensyn på brukervennlighet og stabilitet. Viktige ting å huske på ved en slik overgang er å sjekke at de programmene du må ha er tilgjengelige på Mac og at det utstyret du har tenkt å koble til (kamera, skrivere, ++) støttes. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Vanlig pc vs. Mac?Alt støttes til Mac, i nært opp til alle tilfeller uten å måtte installere drivere også. Har aldri opplevd at noe ikke støttes, derimot motsatt på mannens pc som kjører Windows et eller annet.
![]() |
![]() |
#7 |
Fjellpiper
|
![]() Sv: Vanlig pc vs. Mac?Jeg stilte samme spørsmålet for ikke lenge siden, og fikk mange gode svar. Har ikke konkludert enda selv, men heller kanskje mot en billigere liten-pc a la acer aspire, fordi det er så mye mye billigere... |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Superaktiv
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Vanlig pc vs. Mac?Har kjøpt MacBook... |
![]() |
![]() |
![]() |
|