Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Ikke helt stø på hoderegning, eller årstall?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-09-10, 21:44   #1
Malama
Bør lage seg en tittel selv

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Ikke helt stø på hoderegning, eller årstall?

følgende ble overhørt på toget, mellom to venninner hvorav den ene hadde kjøpt/leid/flyttet inn/vært på visning på en leilighet. (detaljene der fikk jeg ikke med meg, men fortsettelsen var... underholdende...)

-Ja, altså, den er 30 år gammel og de har ikke gjort noe siden, "det er jo helt nytt..." hele tiden.
-Ikke gjort noe på tretti år? Fra 60-tallet? Med sånn 60-tallsstil?
-Ja, (fortsetter med å fortelle litt om stilen) Også et rom med en helt rosa vegg?
-Rosa? Det er jo 80-tallet da, ikke 60-tallet, men...

Jeg humret for meg selv der jeg lurte på om disse antatt "i tyveårene en plass" jentene trodde jeg som er 31 er født på 60-tallet, og hvordan det ikke slo dem at i 2010 så er det faktsik 30 år siden... 1980!

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:59.