|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sommeren 2011 lanseres hos ving.no fra kl 09.00 idagTil info for de som liker å være tidlig ute. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Sommeren 2011 lanseres hos ving.no fra kl 09.00 idagJeg bestilte to dager etter åpningen i fjor, for da begynte det å bli lite rom igjen av den typen vi ønsket på det hotellet vi ønsket.
![]() |
![]() |
#3 |
Passiv
|
![]() Sv: Sommeren 2011 lanseres hos ving.no fra kl 09.00 idagWeeeee! |
![]() |
![]() |
#4 |
Hvor: oppi der :peker:
![]() Sv: Sommeren 2011 lanseres hos ving.no fra kl 09.00 idag
Jeg bestilte samme morgen som reisene ble lagt ut, og så hvordan leilighet etter leilighet ble bortbestilt i løpet av kort tid. Men klart, mange bestiller både her og der og bestemmer seg så i ro og mak, så etter tre uker da fristen for depositum passeres blir det gjerne en del ledig igjen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Hvor: Tromsø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Sommeren 2011 lanseres hos ving.no fra kl 09.00 idagIkke så mye interessant å bestille nå da. :venter til resten kommer: |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Apr 2009
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Sommeren 2011 lanseres hos ving.no fra kl 09.00 idagReise bestillt! Alcudia |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Ekvilist
|
![]() Sv: Sommeren 2011 lanseres hos ving.no fra kl 09.00 idagÅ fytti %$)#$=#". Dette ble dyrt.
![]() |
#8 |
Superduperaktiv
![]() ![]() ![]() |
Ja, vi og synes prisene har gått opp. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ej ikke møjkets heije
|
Dere har ikke vurdert å sjekke ut Side da? I hvert fall se hva prisforskjellen blir. Det er en nivåforskjell også, men den forsvarer jo ikke enorme prisforskjeller. Det var derfor vi endte i Side i år.
![]() |
![]() |
#10 |
Ekvilist
|
Ja, vi fikk leiligheten vi ønsket (3-roms ROOM på Nuveas) - men det ble så sinnsvakt dyrt at vi må nok diskutere litt.
Mannen min har fobi mot Tyrkia, etter å ha vært innom Tyrkia da vi var på cruise og opplevde diverse "overfall" fra fra selgere.
![]() |
#11 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Sommeren 2011 lanseres hos ving.no fra kl 09.00 idagHjelpes. Det koster jo like mye å dra til stort vannland i Egypt MED all inclusive som bare hotell på Alcudia.
![]() |
![]() |
#12 |
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Sommeren 2011 lanseres hos ving.no fra kl 09.00 idagIrma: Jeg kom hjem fra Side på søndag og det var faktisk veldig behagelig å shoppe der. I alt av butikker jeg gikk i fikk en kikke i fred. De spurte om du trengte hjelp, men ingen var påtrengende. Det er stor forskjell på de siste årene. De har nok lært at turistene handler mere om de får gå i fred å kikke. Samme gjaldt når jeg var på stort marked. Der hadde jeg trodd det var mere press, men ble overrasket hvor i fred en fikk gå. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bergen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Sommeren 2011 lanseres hos ving.no fra kl 09.00 idagIrma: Hvor mange er dere? 3-roms er jo beregnet for opptil 6 personer.
![]() |
#14 |
ej ikke møjkets heije
|
Jeg så prisene der nå. Det var jo helt vanvittig.
![]() |
![]() |
#15 |
Superduperaktiv
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Sommeren 2011 lanseres hos ving.no fra kl 09.00 idagVi har vært på flere Sunwing Resort og ingen kan måle seg med Alcudia. (synes vi) men de ROOM leilighetene er jo vanvittig dyre så de er ikke et alternativ for oss. Sist redigert av Neados : 09-09-10 kl 11:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Introvert optimist
|
![]() Sv: Sommeren 2011 lanseres hos ving.no fra kl 09.00 idagVet noen når høsten neste år kommer på markedet?
![]() |
#18 |
Nyter et nytt liv
|
Jeg må si meg enig med Elisabeth. Vi opplevde heller ikke denne påtrengheten av å bli solgt til da vi var der nå. Men det vi fikk høre av et par vi møtte der nede var at når sesongen starter er det veldig kjør der nede, men innhankerer og selgere. Men mot slutten av sesongen så roer det seg. Var min første gang i Tyrkia, og jeg må si at stranden i Side, den var fantastisk bra. Både for voksne,men ikke minst for ungene. Så jeg kunne gjerne reist tilbake dit.
![]() |
![]() |
#19 |
Introvert optimist
|
Nei, foreløpig er det visst bare til og med august 2011.
![]() |
#20 |
Teller ned
![]() Sv: Sommeren 2011 lanseres hos ving.no fra kl 09.00 idagVi fikk også omsider bestilt, men det tok sin tid. Mannen satt på kurs og fikk bestilt via Iphone, jeg satt hjemme og kom ikke inn på en dritt. Leiligheten vi helst ville ha, var selvfølgelig bortbestilt. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|