Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Sommeren 2011 lanseres hos ving.no fra kl 09.00 idag

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-09-10, 08:18   #1
MokkMokk
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Standard

Sommeren 2011 lanseres hos ving.no fra kl 09.00 idag

Til info for de som liker å være tidlig ute.

MokkMokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-10, 08:21   #2
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sommeren 2011 lanseres hos ving.no fra kl 09.00 idag

Jeg bestilte to dager etter åpningen i fjor, for da begynte det å bli lite rom igjen av den typen vi ønsket på det hotellet vi ønsket.

Neste sommer skal vi reise bort for å feire min mors 60-årsdag, og vi klarer ikke å bli helt enige om hvor vi skal dra, så vi får bare vente.

Gammel 09-09-10, 08:26   #3
Left
Passiv

Standard

Weeeee!

Svar med sitat
Gammel 09-09-10, 08:26   #4
MokkMokk

Hvor: oppi der :peker:
MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Jeg bestilte to dager etter åpningen i fjor, for da begynte det å bli lite rom igjen av den typen vi ønsket på det hotellet vi ønsket.

Jeg bestilte samme morgen som reisene ble lagt ut, og så hvordan leilighet etter leilighet ble bortbestilt i løpet av kort tid. Men klart, mange bestiller både her og der og bestemmer seg så i ro og mak, så etter tre uker da fristen for depositum passeres blir det gjerne en del ledig igjen.

Vi vet heller ikke hvor vi skal neste år, så det blir mest å titte i dag. Er spent på prisnivået på nye resorten deres i Egypt, bl.a.

MokkMokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-10, 09:02   #5
Frost

Frost sin avatar

Hvor: Tromsø
Frost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Ikke så mye interessant å bestille nå da. :venter til resten kommer:

Frost er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-10, 10:19   #6
Neados
Superduperaktiv

Neados sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Neados er litt kulNeados er litt kulNeados er litt kul
Standard

Reise bestillt! Alcudia

Neados er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-10, 11:04   #7
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Å fytti %$)#$=#". Dette ble dyrt. Hadde bestemt oss for ROOM på Nuveas Palmeras, Alcudia, det ble ca. 10 000,- mer enn forventet. Prisene må ha steget mye siden i fjor?

Vi satt to stykk klare ved pc klokken 8.55, og de leilighetene som var aktuelle for oss begynte allerede å bli utsolgt når vi endelig kom oss inn. Den ene typen var helt utsolgt i lang tid, faktisk.

Gammel 09-09-10, 11:10   #8
Neados
Superduperaktiv

Neados sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Å fytti %$)#$=#". Dette ble dyrt. Hadde bestemt oss for ROOM på Nuveas Palmeras, Alcudia, det ble ca. 10 000,- mer enn forventet. Prisene må ha steget mye siden i fjor?

Vi satt to stykk klare ved pc klokken 8.55, og de leilighetene som var aktuelle for oss begynte allerede å bli utsolgt når vi endelig kom oss inn. Den ene typen var helt utsolgt i lang tid, faktisk.

Ja, vi og synes prisene har gått opp.
Fikk dere den reise og leilighet dere ønsket?

Gammel 09-09-10, 11:11   #9
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Dere har ikke vurdert å sjekke ut Side da? I hvert fall se hva prisforskjellen blir. Det er en nivåforskjell også, men den forsvarer jo ikke enorme prisforskjeller. Det var derfor vi endte i Side i år.

Gammel 09-09-10, 11:21   #10
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Neados, her.

Ja, vi og synes prisene har gått opp.
Fikk dere den reise og leilighet dere ønsket?

Ja, vi fikk leiligheten vi ønsket (3-roms ROOM på Nuveas) - men det ble så sinnsvakt dyrt at vi må nok diskutere litt.

Dere har ikke vurdert å sjekke ut Side da? I hvert fall se hva prisforskjellen blir. Det er en nivåforskjell også, men den forsvarer jo ikke enorme prisforskjeller. Det var derfor vi endte i Side i år.

Mannen min har fobi mot Tyrkia, etter å ha vært innom Tyrkia da vi var på cruise og opplevde diverse "overfall" fra fra selgere. Jeg har ikke vært i Side siden midten av nittitallet, jeg må si at jeg syntes det var fryktelig slitsomt med mas fra selgere den gangen iallefall. Jeg liker å shoppe, men jeg vil være i fred.

Gammel 09-09-10, 11:25   #11
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Standard

Hjelpes. Det koster jo like mye å dra til stort vannland i Egypt MED all inclusive som bare hotell på Alcudia.

Gammel 09-09-10, 11:26   #12
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Irma: Jeg kom hjem fra Side på søndag og det var faktisk veldig behagelig å shoppe der. I alt av butikker jeg gikk i fikk en kikke i fred. De spurte om du trengte hjelp, men ingen var påtrengende. Det er stor forskjell på de siste årene. De har nok lært at turistene handler mere om de får gå i fred å kikke. Samme gjaldt når jeg var på stort marked. Der hadde jeg trodd det var mere press, men ble overrasket hvor i fred en fikk gå.

Alcudia er dyrt. Jeg hadde heller valgt Tyrkia. Jeg var veldig skeptisk til Tyrkia før, men etter noen turer dit så liker jeg det bedre og bedre. Side var jeg for første gang i nå forrige uke, og dit skal jeg garantert tilbake en gang. Bodde ikke på Sunwing hotellet da, så akkurat det vet jeg ikke hvordan er i Side, men flere andre her inne har jo vært der.

Tjorven: Jeg ville aldri reist til Egypt på sommeren. Det er sinnsykt varmt der.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-10, 11:27   #13
Callisto

Callisto sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bergen
Callisto er populærCallisto er populærCallisto er populærCallisto er populærCallisto er populærCallisto er populær
Standard

Irma: Hvor mange er dere? 3-roms er jo beregnet for opptil 6 personer.
I vanlig 2 roms for man jo større rabatter pga ekstrasenger. Det får jo du ikke om du velger 3 roms og er bare 4 stk.

Gammel 09-09-10, 11:27   #14
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Standard

Ja, vi fikk leiligheten vi ønsket (3-roms ROOM på Nuveas) - men det ble så sinnsvakt dyrt at vi må nok diskutere litt.

Jeg så prisene der nå. Det var jo helt vanvittig.

Gammel 09-09-10, 11:41   #15
Neados
Superduperaktiv

Neados sin avatar

Standard

Vi har vært på flere Sunwing Resort og ingen kan måle seg med Alcudia. (synes vi) men de ROOM leilighetene er jo vanvittig dyre så de er ikke et alternativ for oss.

Sist redigert av Neados : 09-09-10 kl 11:52.
Gammel 09-09-10, 11:46   #16
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vet noen når høsten neste år kommer på markedet?

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-10, 12:45   #17
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Nenne, her.

Vet noen når høsten neste år kommer på markedet?

Skjedde ikke det også nå?

Gammel 09-09-10, 12:51   #18
Maysen
Nyter et nytt liv

Maysen sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Lillehammer
Blogginnlegg: 45
Maysen er populærMaysen er populærMaysen er populærMaysen er populærMaysen er populær
Standard

Mannen min har fobi mot Tyrkia, etter å ha vært innom Tyrkia da vi var på cruise og opplevde diverse "overfall" fra fra selgere. Jeg har ikke vært i Side siden midten av nittitallet, jeg må si at jeg syntes det var fryktelig slitsomt med mas fra selgere den gangen iallefall. Jeg liker å shoppe, men jeg vil være i fred.

Opprinnelig lagt inn av Elisabet, her.

Irma: Jeg kom hjem fra Side på søndag og det var faktisk veldig behagelig å shoppe der. I alt av butikker jeg gikk i fikk en kikke i fred. De spurte om du trengte hjelp, men ingen var påtrengende. Det er stor forskjell på de siste årene. De har nok lært at turistene handler mere om de får gå i fred å kikke. Samme gjaldt når jeg var på stort marked. Der hadde jeg trodd det var mere press, men ble overrasket hvor i fred en fikk gå.

Alcudia er dyrt. Jeg hadde heller valgt Tyrkia. Jeg var veldig skeptisk til Tyrkia før, men etter noen turer dit så liker jeg det bedre og bedre. Side var jeg for første gang i nå forrige uke, og dit skal jeg garantert tilbake en gang. Bodde ikke på Sunwing hotellet da, så akkurat det vet jeg ikke hvordan er i Side, men flere andre her inne har jo vært der.

Jeg må si meg enig med Elisabeth. Vi opplevde heller ikke denne påtrengheten av å bli solgt til da vi var der nå. Men det vi fikk høre av et par vi møtte der nede var at når sesongen starter er det veldig kjør der nede, men innhankerer og selgere. Men mot slutten av sesongen så roer det seg. Var min første gang i Tyrkia, og jeg må si at stranden i Side, den var fantastisk bra. Både for voksne,men ikke minst for ungene. Så jeg kunne gjerne reist tilbake dit.

Gammel 09-09-10, 13:34   #19
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Skjedde ikke det også nå?

Nei, foreløpig er det visst bare til og med august 2011.

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-10, 13:43   #20
Benzo
Teller ned

Benzo sin avatar

Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Vi fikk også omsider bestilt, men det tok sin tid. Mannen satt på kurs og fikk bestilt via Iphone, jeg satt hjemme og kom ikke inn på en dritt. Leiligheten vi helst ville ha, var selvfølgelig bortbestilt.
Men, vi skal til Alcudia neste sommer også.
Når drar dere, Irma?

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:20.