|
|||||||
| Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Ringskrømt
|
Hvilken hudpleieserie bruker du?Jeg gikk nettopp tom for Sheseido, og har nå offisielt byttet renseserie.
|
|
|
#4 |
|
Trademark: Imperfection
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilken hudpleieserie bruker du?Dermalogica sitt smart age et eller annet system. Elsker det.
|
|
|
#6 |
|
Superkul
Medlem siden: Jun 2010
![]() |
Sv: Hvilken hudpleieserie bruker du?Exuviance
|
|
|
#7 |
|
Live and let live
|
Sv: Hvilken hudpleieserie bruker du?Jøye meg så masse jeg ikke har hørt om en gang. Jeg har akkurat byttet fra Decleor til REN, og er veldig fornøyd med det!
|
|
|
#8 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() |
Sv: Hvilken hudpleieserie bruker du?MD Formulations og Decleor |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Det kommer seg
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Sv: Hvilken hudpleieserie bruker du?Mary Kay
|
|
|
#12 |
|
Elsker gamlis- godis
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Hvilken hudpleieserie bruker du?Jeg bruker bare dagkrem fra Decleor. Sminkefjerner er vel Nivea, tror jeg. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Epikur
|
Sv: Hvilken hudpleieserie bruker du?Clinique renseskum, Elisabeth Arden eller Chanel (vannfast) øyesminkefjerner, og ellers Dermalogica og Clinique litt om hverandre.
|
|
|
#14 |
|
Ventar stadig på vår
Medlem siden: Apr 2007
Sv: Hvilken hudpleieserie bruker du?Clinique eller er det Cliniderm. Eg har den frå parfymeri, den andre er frå apotek og eg klarer aldri å hugse kva som selges kvar. Alt er parfymefritt, og for blandingshud. Såpe, tonic, dagkrem, peeling, maske og serum. Om eg er like flink til å bruke det kvar dag? Det er ei anna sak.
|
|
|
#15 |
|
Musk
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Hvilken hudpleieserie bruker du?Shiseido pureness er supre renseprodukter til min 42 aar gamle men fete hud. Dag/natt/öyekrem er fra La Prairie. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Hvilken hudpleieserie bruker du?Det jeg måtte ha, og det er ymse. Jeg er generelt veldig dårlig på å rense hun og sånt. Jeg er ikke trofast mot ett bestemt merke og bruker i grunn minst mulig penger på det. Akkurat nå ha jeg Biotherme bodylotion, dvs den bruker jeg alltid, og så bruker jeg renseserviett, dag og nattkrem fra Yves Rocher. Jo billiger jo bedre. Og jeg er sikkert så gammel at jeg burde ha brukt rynkekremer mm. |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Prematurmamma
|
Sv: Hvilken hudpleieserie bruker du?Clinique liquid facial soap - oily skin formula, noen ganger kommer jeg på å bruke Clinique tonic, og så bruker jeg Estee Lauder Day wear plus - sheer tint release formula. Den har jeg skrevet mer om her, og den anbefales på det aller varmeste. http://fiblerier.blogspot.com/2010/0...-day-wear.html
|
|
![]() |
|
|