|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Erfaren nok
|
Er din tillit til statsrådene svekket?Ja, pga alle disse gavesakene.
|
|
|
#3 |
|
Passiv
|
Sv: Er din tillit til statsrådene svekket?Nei, dette påvirker faktisk ikke tilliten i det hele tatt. Det er rett og slett ikke på langt nær store nok saker. Tilliten til media derimot. |
|
|
|
#4 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Er din tillit til statsrådene svekket?
Jeppers. Enig.
|
|
|
#5 |
|
~~~~~~~
|
Sv: Er din tillit til statsrådene svekket?Mht at "vanlig dødlige" må skatte av hver minste krone når de mottar gaver over kr 3.500,- så syntes jeg det er rett og rimelig at den reglen også gjelder statsråder o.a.
|
|
|
#6 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Er din tillit til statsrådene svekket?Jeg synes også et er rett og rimelig. Og jeg synes de skal følge lover og regler.
|
|
|
#9 |
|
Permakulturell
|
Sv: Er din tillit til statsrådene svekket?Nei, gavesakene påvirker ikke min tillit til statsrådene.
|
|
|
#10 |
|
Jo flere jo bedre...
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er din tillit til statsrådene svekket?Nei. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er din tillit til statsrådene svekket?Det er fint at det blir ryddet opp i "gavene", og at man nå legger seg på en linje med resten av samfunnet. Troverdigheten deres i mine øyne er ikke endret av den grunn. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Off the map.
|
Jeg er egentlig enig med deg. Dette er ikke store saker.
|
|
|
#13 |
|
Off the map.
|
de fleste gavene det har vært snakk om har vært skattet for- men det endrer ikke sakens kjerne som er om de tar i mot noe verdifullt og at det kanskje kan påvirke beslutninger til givers gunst.
|
|
|
#14 |
|
~~~~~~~
|
Jeg er ikke motstander av at de skal ta imot gavene, men jeg er tilhenger av at de skal skatte og innrapportere de gavene de mottatt, som "alle" andre må, hvilket ikke er tilfelle i enkelte av sakene. Hva media angår - hopper glatt over de sakene, evt. skumleser de, anser det som agurknytt.
|
|
|
#16 |
|
På opplading
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Flekkefjord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Kunne ikke vært mer enig. Media klarer å hause opp det meste; en småstein blir til ett fjell osv. Jeg kjenner at media irriterer meg mer enn statsrådene akkurat nå.
|
|
|
#17 |
|
Tittel og tittel....
|
Sv: Er din tillit til statsrådene svekket?Nei, ikke i det hele tatt. Jeg syns alt oppstyret er teit, og det må da være viktigere ting å ta tak i enn dette.
|
|
|
|
#19 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Er din tillit til statsrådene svekket?Armbåndsakene etc er jo helt håpløse bagatellsaker. Men jeg blir kanskje litt skuffet over at statsrådene er så dumme. De vet jo hvordan media fungerer, og det vitner om utrolig dårlig dømmekraft å sette seg i en så dustete posisjon som de nå har gjort. Dårlig politikerhåndtverk rett og slett. |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Curlingkone
|
Sv: Er din tillit til statsrådene svekket?Jeg syns det er utrolig teit, jeg kunne ikke brydd meg mindre.
|
![]() |
|
|