|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Møllspist fletthurpe
|
Vogn med til Roma til 2,5-åring?3 døgn i roma med mine søte små.
|
|
|
#2 |
|
Fru Jacobsen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: vogn med til Roma til 2,5 åring?Jeg tror jeg hadde tatt med vogn, men helst en som er litt lett å legge sammen og bære med seg inn og ut av bane og slikt.. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: vogn med til Roma til 2,5 åring?Jeg har ikke vært i Roma med barn, men jeg ville definitivt hatt en 2,5-åring i vogn der, ja. Kanskje du kan få lånt en litt lettere trille av noen? |
|
|
|
|
|
#4 |
|
kissable
Medlem siden: Feb 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vogn med til Roma til 2,5 åring?Oh no, du må ikke finne på å reise på storbyferie uten vogn! Men enig i at du trenger en lettere en, kanskje noen har en zapp å låne bort? Eller kjøpe en brukt? Du får dem til 6-700 på finn.
|
|
|
#7 |
|
kissable
Sv: Vogn med til Roma til 2,5 åring?
Easywalker?
Så herlig!
|
|
|
#10 |
|
kissable
Sv: Vogn med til Roma til 2,5 åring?Den var fin, ja! Ellers var det visst Titanium Breeze jeg tenkte på, ikke EW.
|
|
|
#11 |
|
Bokglad
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Sv: Vogn med til Roma til 2,5 åring?Jeg hadde definitivt tatt med vogn - husker jeg hadde med vogn til 3,5 åring da vi var i Praha med alle ungene og angret absolutt ikke på det. Var godt å ha handlekurven også.
|
|
|
#12 |
|
Bokglad
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Sv: Vogn med til Roma til 2,5 åring?Ja, og GOD TUR! Håper dere får det fantastisk
|
|
|
#13 |
|
geskjeftig
|
Sv: Vogn med til Roma til 2,5 åring?Et rungende ja til trille fra meg også, særlig om dere skal på noe sightseeing. Det er ganske store avstander. Lurt å ha med seg trille i stedet for vogn, og vær obs på det mens du er der at du ikke laster vogna noe særlig, for du må sannsynligvis slå den sammen for å komme deg på buss eller metro, og av og til for å komme deg inn dører(!) og i heiser.
|
|
|
#14 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Vogn med til Roma til 2,5 åring?Jeg hadde kjøpt Zapp.
|
|
|
|
#15 |
|
Møllspist fletthurpe
|
Sv: Vogn med til Roma til 2,5-åring?men han har ganske stort søvnbehov da.. sover 2-3 timer på dagen enda..
|
|
|
#16 |
|
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Vogn med til Roma til 2,5-åring?Vi er veldig fornøyd med buggsteren vår. Den er litt stor og tung om man sammenligner den med zapp. Men helt fantastisk å kjøre, og grei sovestilling. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Vogn med til Roma til 2,5-åring?
I oktober kommer jo Zapp Xtra også.
|