Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold > Madam Mims oppskriftsforum

Vafler og konsistensen

Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-11-11, 10:12   #1
annemede
Ser lyst på livet

annemede sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 241
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Vafler og konsistensen

Jeg har hevet meg på vafler, etter mange år hvor det var nesten umulig å lage de, på grunn av dietter.
Den første røren jeg lagde ble noget heftig, seks egg, havregryn, farris og grovbakstmel ble til 6 vafler.

Nå tror jeg at jeg har en litt bedre blanding, men hvor flytende skal egentlig vaflene være?

Og, for barn som ikke spiser melkeprodukter, så må det da være bedre å spise vafler til lunsj, med egg i, enn skiver med smør og et eller annet kjøttpålegg? Som en variasjon?

I går lagde jeg vafler med mango/eplejuice og axa havregryn med eple og kanel oppi, i tillegg til standardoppsettet, det var så det nesten ble julestemning.

Har dere noe godt dere pleier å ha i vaflene?

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:00.