|
Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Ser lyst på livet
|
![]() Vafler og konsistensenJeg har hevet meg på vafler, etter mange år hvor det var nesten umulig å lage de, på grunn av dietter. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Vafler og konsistensen
![]() |
#3 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Vafler og konsistensenJeg lager grove vafler, og poden får med seg i matboksen.
![]() |
![]() |
#6 |
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Vafler og konsistensenEneste godt jeg har i vaflene er rømme og evt fløterester. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Vafler og konsistensenJeg har pleid å bare bytte ut melk med havremelk og smør med blå melange. Har oppi 4 egg kansje, 2-3dl havregryn, 1l melk og mel til røren blir litt halveis muffinrøre kansje? Tynnere røre på pannekaker enn vaffler. Litt bakepulver og vaniljesukker pleier jeg vel og å ha i. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Fru Jacobsen
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Vafler og konsistensenKan du legge inn en t-skje oppskrift ?Hvor mye av hvert ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Off the map.
|
Sånn gjør jeg også, jeg knuser havregrynene litt i nevene sånn at de lettere løser seg opp. Mannen er innbitt motstander av havregryn i vaflene, men jeg gjør det allikevel, og han hiver innpå,så jeg regner med han liker det.
![]() |
#11 |
Nytt år, nye muligheter
|
Jeg prøver dem gjerne.
![]() |
#13 |
har tatt seg sammen
|
![]() Sv: Vafler og konsistensenDe blir jo bedre med hvetemel og sukker enn med grovbakst og fri for søtstoff.
![]() |
#15 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Vafler og konsistensenJeg synes nesten alle vaffeloppskrifter fungerer jeg da :P Alle blir forskjellige på sin måte, men de blir fine i vaffeljernet :P |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Personlig pessimist
|
Jeg synes ikke det. Men jeg liker "matvafler", ikke dessertvafler.
![]() |
![]() |
#18 |
I mål
|
![]() Sv: Vafler og konsistensenJeg la inn oppskriften på grove vafler med kesam i en egen tråd. Her: http://www.foreldreportalen.no/forum...51#post3043251 |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Tittel og tittel....
|
![]() Sv: Vafler og konsistensenJeg lager stort sett vafler uten sukker, og ungene spiser og er fornøyde, selv syns jeg de er gode. Men jeg tror jeg skal prøve apan sin oppskrift sånn etterhvert, de så veldig gode ut.
![]() |
#20 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
![]() Sv: Vafler og konsistensenJeg bruker også vanlig vaffeloppskrift, men tar gjerne et par spiseskjeer med vaniljekesam oppi om jeg skal frekke den litt til |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|