Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Søffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Søffe

Postet 04-09-16 kl 07:00 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 20

Kommentarer

Gammel
Kanina sin avatar
God morgen! Jeg er våken, men egentlig ikke klar for dagen. Skal tilbringe formiddagen med flytting fra gammelt til nytt kontor, hurra (not). Først kaffe!
Postet 04-09-16 kl 08:04 av Kanina Kanina er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
God morgen. Etter en strålende værmessig dag i går, våknet jeg til regn i dag. Jaja, jeg har ingen planer, så været får være som det er. Ungene sover enda, så jeg nyter litt stilletid.��
Postet 04-09-16 kl 08:20 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
God morgen! Her skal jeg på Pokemonjakt i Frognerparken. Barna er med for å hjelpe til med jakten. Vi skal også treffe lille nevø (og foreldrene hans).

I ettermiddag må vi pakke, for minsten skal på leirskole i morgen.
Postet 04-09-16 kl 08:49 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Gaia sin avatar
Litt bedre i dag, selv om jeg fortsatt ikke er helt i slaget. Og fortsatt ganske kjipt å være syk når været er så utrolig fint.
Postet 04-09-16 kl 09:20 av Gaia Gaia er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
Ferdig med dagens treningsøkt. Og stadig like forkjølet

Vi skal ut å nyte det fantastiske finværet, det er dagens plan faktisk. Og lese pensum i kveld da.
Postet 04-09-16 kl 10:06 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Ambivalensia sin avatar
God morgen! Her har jeg ikke vært på åresvis, men stemningen er akkurat slik som jeg husket den. Jeg har nylig investert i kaffemaskin, og søndags morgen med Sylfest Lomheim på radio og ordentlig kaffe er jaggu ikke verst.
Postet 04-09-16 kl 10:07 av Ambivalensia Ambivalensia er ikke aktiv
Gammel
Strålende vær i sør. Jeg har to unger som vil på tur.
Postet 04-09-16 kl 10:14 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Mannen kom med kaffe og ungene hører etter. Denne morgenen er ganske fin.
Postet 04-09-16 kl 10:20 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Morn, morn! Jeg er hjemme på sofaen etter temmelig intens jobbreise, og på onsdag skal jeg sannelig ut igjen. Så det gjelder å nyte sofaen mens jeg kan.
Postet 04-09-16 kl 10:26 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Hondacrv sin avatar
Strålande sol i ei veke til, og det er fint sidan ferdigplenen skal rulles ut denne veka. Men i dag er det besøk til søster, og berre kos.
Postet 04-09-16 kl 10:38 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
Jeg har nok et skap å rydde "Du vet det kjennes så bra etterpå!" og så skal jeg ut i skogen og treffe venner. Og etterhvert kommer gjengen min hjem igjen også, forhåpentligvis etter at jeg har fått meg noen timer på sofaen alene. Søndag!
Postet 04-09-16 kl 10:56 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Hjemme på sofaen, syk og stressa. Kjip kombo.
Postet 04-09-16 kl 11:33 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Canisa sin avatar
Ligger i senga på hytta. Føles som om jeg har hostet på meg fire ribbeinsbrudd og vrengte lunger. Katten og hunden holder et leven uten like, og hodepinen er på oppadgående. Ute regner det. Masse. Det er høst, og jeg gikk glipp av den timen det var sommer i år. #deppa
Postet 04-09-16 kl 11:52 av Canisa Canisa er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
Varmt og godt på verandaen i dag også. Bikinisesongen er ikke over. Egentlig skulle jeg jobbe, men jeg har ikke lyst.
Postet 04-09-16 kl 13:27 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
Neket sin avatar
Jeg omorganiserer rommet til minste. Kjeeeedelig. Har holdt på siden i går. Finner ikke laderen til drillen, og forbanner søndagstengte butikker.

Men straks er det pause - mini vil på rollerblades-tur.
Postet 04-09-16 kl 13:44 av Neket Neket er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Vi er hjemme fra Frognerparken. Grei Pokemonfangst, og nydelig nevø.
Postet 04-09-16 kl 14:01 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
God eftan! Jeg har hatt deilig hage/gårdsromtid. :zen:
Postet 04-09-16 kl 17:53 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Vi kom oss på lang tur ved sjøen. Strålende sol og rundt 20 grader. Herlig rett og slett. Ryddet litt i klær, plantet lyng og har lapskaus på kok.
Postet 04-09-16 kl 18:07 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
sindrome sin avatar
For et vær, for en dag, for en helg!! Fredag hadde jeg jobbfest hjemme, og det var veldig hyggelig!! Igår gjorde jeg ingenting annet enn å prøve å spise opp restene etter jobbfesten. Slappet godt av på verandaen og var så glad for at jeg slo til og kjøpte to solstoler på finn for et par uker siden!! Idag har jegvasket vinduer, slått gress, vasket klær og laget to paier. I tillegg har jeg kost meg i solen med lokal eplemost og iskaffe. Vet ikke om ting blir særlig bedre
Postet 04-09-16 kl 19:40 av sindrome sindrome er ikke aktiv
Gammel
Candy Darling sin avatar
Jeg var ikke helt i vater i morges etter en litt tung natt i telt, men det har vært veldig hyggelig med telttur totalt sett, altså. Og masse aktiviteter fra DnT; klatrevegg og smoothiessykling og greier.

Også kom vi en kjapp tur på øya, og en liten båttur, og jeg fikk kaffe, pizza og et lite glass rosévin. NÅ er jeg i balanse.
Postet 04-09-16 kl 20:50 av Candy Darling Candy Darling er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:22.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no