Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Tiffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Tiffe

Postet 16-05-17 kl 08:28 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 28

Kommentarer

Gammel
Millen sin avatar
God morgen! Etter å ha venter ute i 15 min fordi jeg akkurat ikke rakk toget, er jeg kald og trøtt. Men på vei til jobb og snart kaffe.
Postet 16-05-17 kl 08:41 av Millen Millen er aktiv nå
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Jef har bjlrkepollenøyne. Da ser jeg ekstra våken ut....not.
Postet 16-05-17 kl 09:16 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Pappalille sin avatar
Jeg ble ufattelig glad da femåringen slo øynene opp i morges og lurte på om han absolutt MÅTTE være med på mini-syttendemai i barnehagen i dag. Svaret var "nei, nei det må du ikke" Så nå sitter jeg her og har god tid og skal koooose meg hjemme med godgutten min i dag.

I går ba han om en mulighet til å se hvor mange dager som er igjen før han begynner i ny barnehage, en slags nedtelling, for han gleder seg sånn.
Postet 16-05-17 kl 09:27 av Pappalille Pappalille er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
God morgen!

I dag skal jeg ikke kjøre i fem timer for kundebesøk.

Har kaffe, mengder med papirarbeid, og til og med litt arbeidslyst. Se det! :svosj:
Postet 16-05-17 kl 09:37 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Pingis sin avatar
Så herlig, Pappalille! Fram med nedtellinga!

Jeg har bedrevet akutthjelp for bachelorskrivende til litt for seint i går kveld og fra litt for tidlig i morges, så jeg er trøtt. Passer bare sånn passe å være det i dag, men det får så være. Bare å svosje videre!
Postet 16-05-17 kl 09:51 av Pingis Pingis er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Jeg har nesten ikke sovet i natt og siden jeg likevel bare skulle hatt en halv dag på jobben og ikke føler meg i stand til å få noe gjort så har jeg holdt meg hjemme. Så langt er en bunadskjorte strøket. En skjorte og er forkle igjen.

Og så skal jeg til tannlegen.
Postet 16-05-17 kl 10:08 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Skilpadda sin avatar
God morgen! Jeg somlet på vei til jobb, fordi jeg måtte høre ferdig S-Town. Og nå angrer jeg litt, for nå er det jo slutt.

Vel, jeg har masse jobb foran meg og sterk kaffe i koppen, så det er vel bare å heppe til verket.
Postet 16-05-17 kl 10:10 av Skilpadda Skilpadda er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Morn, morn! Jeg har akkurat ramlet inn på kontoret, og får vel prøve å gjøre et dugelig arbeidsstykke i dag. Ikke bare logistikk-e-post (som jeg fint kan greie å bruke hele dagen på ).
Postet 16-05-17 kl 10:18 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Tidlig på jobb i dag. Nå er elevene i gang med eksamen og jeg har 1 1/2 time til neste del av jobben starter. Da skal jeg kopiere og scanne besvarelser.
Postet 16-05-17 kl 10:30 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
God morgen! Jeg har vondt i skulder og nakke etter to bunadsskjorter og ett forkle strøket i går kveld. Fikk avverget at frøken seksten år skulle ha bunad på i noen timer på kvelden, til byen med venner. Så da ble det litt mindre jobb på meg. Gruer meg litt til i morgen, det er en veldig travel dag for korpsmennesker, men blir jo alltid stas når man først er i gang. Morgenkaoset med bunader, korpsuniformer, hvor er hva og når og hvordan, heftig akkompagnert av HMKG fra stereoanlegget, det er ikke så stas.
Postet 16-05-17 kl 10:43 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg skal gjøre årets siste dugnad på Ullevål. Jeg priser meg lykkelig over at jeg får stå under tak, for det er meldt relativt mye regn.

Jeg må stryke 4 bunadsskjorter også, men det går nok helt fint etter fotballkampen.
Postet 16-05-17 kl 11:22 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Ru sin avatar
Jeg er ikke her. Jeg skriver masteroppgave.
Postet 16-05-17 kl 12:12 av Ru Ru er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar


Jeg har skrevet ørten logistikk-e-poster. Så var det det med å gjøre noe produktivt, da.
Postet 16-05-17 kl 12:19 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Pappalille: Så godt at han gleder seg til ny bhg!

Her pøsregner det, la det regne fra seg i dag tenker jeg.
Postet 16-05-17 kl 12:32 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Jeg har rotet meg inn i papirarbeid, nå må jeg ha mat,lys og strikketøy før jeg fortsetter.
Postet 16-05-17 kl 12:53 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Matilda sin avatar
Har pavlova i ovnen og en pjusk sønn som må sove. Korrelerer fint med tissetrengt hund. Satser på jeg akkurat rekker en tur før marengsen skal tas ut.
Postet 16-05-17 kl 13:29 av Matilda Matilda er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
For noen travle folk. Jeg har skjorter til vask, de skal bli stryketørre og strøket i løpet av kvelden. Takk og lov for at vi ikke har oppstilling til tog før kl. 10.30, klarer sikkert å bli pent stresset og travel til dess.
Postet 16-05-17 kl 13:46 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
Denne dagen er oppstykket og rotete. Jeg får ikke gjort noe! Så da kan jeg likegodt henge her innimellom.
Postet 16-05-17 kl 13:47 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
Java sin avatar
Hurra! Nå har jeg lært hvordan jeg kan unngå deodorant-tabbe på 17. mai, men jeg ble egentlig ikke noe klokere på sminkereglene for 17. mai.
Postet 16-05-17 kl 14:02 av Java Java er ikke aktiv
Gammel
Candy Darling sin avatar
1,5 time fra jobb. Nå sitter jeg med litt høyere blodsukker og litt lavere kortisolnivå og smågruer meg for å dra ut igjen og handle.
Postet 16-05-17 kl 19:52 av Candy Darling Candy Darling er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Jeg har bakt loff til i morgen. Fra Trines matblogg. Og det er faktisk den beste loffen jeg har smakt.

Og så har jeg drukket hvitvin og har hjortestek i ovnen.
Postet 16-05-17 kl 20:59 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Jeg har spysjuk unge og har klorvasket både det ene IG det andre. Hurra, liksom.
Postet 16-05-17 kl 21:49 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Jeg har lagd kaffeis.
Postet 16-05-17 kl 22:04 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Primrose sin avatar
Neeeei, Ingling, god bedring!!
Postet 16-05-17 kl 22:04 av Primrose Primrose er ikke aktiv
Gammel
Candy Darling sin avatar
Den har jeg også bakt, Blå, og helt enig.
Postet 16-05-17 kl 22:18 av Candy Darling Candy Darling er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Jeg brukte også lang tid hjem i dag, hvor skulle alle i dag lizzm? Tror jeg har noenlunde kontroll på ting før morgendagen, alle mine bunadsdeler og minste sin uniform i alle fall. De andre får ha kontroll selv. Regnponcho pakket i vesken, håper det ikke blir bruk for. Må øve litt, blir heftig for en litt halvtrent småmessingblåser i morgen.
Postet 16-05-17 kl 22:53 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Pamina sin avatar
Guinness kaken til Nigella står til avkjøling, kremen til den lager jeg i morgen.

Huset er ryddig, korpsgreiene er under kontroll, det samme er bunaden til Snuppa. Jeg skal bare jobbe i morgen, og det blir ikke bunad på meg.

En øl og litt surfing før jeg tar kvelden.
Postet 16-05-17 kl 23:09 av Pamina Pamina er ikke aktiv
Gammel
Palmen sin avatar
Sovende barn, nystrøkne skjorter i diverse varianter, og øsende regn. Litt vin på mor før før jeg legger meg, det blir en lang dag i morgen. Ser ut til at jeg slipper å puste og spise også, for bunaden er trang!!
Postet 16-05-17 kl 23:15 av Palmen Palmen er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:16.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no