Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Maffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Maffe

Postet 12-06-17 kl 08:08 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 23

Kommentarer

Gammel
polarjenta sin avatar
Morgen. Lurer på om jeg overlever denne uka, det er jo fem dager til helg. Ikke får jeg sove heller.
Postet 12-06-17 kl 08:15 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Input sin avatar
Er i samme båt, Polarjenta. Har våknet i 4-tiden hver morgen i evigheter nå, begynner å bli veldig, veldig lei.
Postet 12-06-17 kl 08:59 av Input Input er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Jeg er ikke klar for mandag og hel uke.
Postet 12-06-17 kl 09:13 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Fint vær ute! Solen skinner, deilig forandring fra gråvær og regn. Mandag er det på alle måter. Utrolig hvor trøtt man er selv med mye mer søvn enn vanlig noen netter!
Postet 12-06-17 kl 09:16 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Det er ikke så ille med mandag, denne uka skal jeg nemlig ingen steder, og det er nesten ingen møter heller. Så nå skal det være mulig å forske og skrive i fred og ro (og det trengs, for jeg må skrive en artikkel og helst sende den inn før jeg forsvinner på ferie allerede sankthansaften).
Postet 12-06-17 kl 09:20 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Pappalille sin avatar
Jeg har en åtteåring i hus som er så svimmel at det går utover hva hun orker å gjøre. Hun ble sjekket for dette for et par måneder siden, men det blir ikke bedre. Nå ringer jeg legen igjen.
Postet 12-06-17 kl 09:29 av Pappalille Pappalille er ikke aktiv
Gammel
vixen sin avatar
Mandag, det regner og jeg har tonnevis med ugjorte hasteoppgaver... Kaffe og så må sette i gang. Svosj!
Postet 12-06-17 kl 10:00 av vixen vixen er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
Store barn trenger også mamma-omsorg. Snart-18-åringen er skikkelig forkjølet og får dønn tette bihuler hver gang forkjølelsen tar henne, så hun var så utslitt i morges etter to timers søvn at hun gråt. Stakkars vesle vennen. Etter dypdykking i skapene fant jeg en uåpnet saltvannsspray som for lengst er utgått på dato, men den virket i hvert fall godt nok til at det var en anelse av et smil å spore da jeg dro i dag.
Postet 12-06-17 kl 10:01 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
God morgen fra hjemmekontoret. Ferdig med legetime, skal se hva jeg får gjort før lillesøster skal på tannlegetime om en times tid. Deilig med en rolig dag etter søndagsjobbing i går da.
Postet 12-06-17 kl 10:02 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Pingis sin avatar
Så trasig, Pappalille! Høres lurt ut med en ny sjekk.

Her har ungene fire dager igjen til sommerferie, inkludert i dag. Sjuåringen er helt elektrisk av presommerferiestemning. Jeg er ikke helt klar for at de skal ha omtrent hundre uker ferie!
Postet 12-06-17 kl 10:02 av Pingis Pingis er aktiv nå
Gammel
Mex sin avatar
Ungene har 2 uker skole igjen, jeg har 4 uker jobb igjen. Og 4 heeeele jobbuker. Sukk. Jeg kjenner at motivasjonsfaktor er dalende og jeg har egentlig tusenvis av ting som skal være klart før ferien.
Postet 12-06-17 kl 10:28 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Her regner det, igjen. Det var meldt sol og 20 grader. Jaja. Jeg er jo uansett på jobb, så sånn sett spiller det liten rolle.

Skal i retten fredag, så da får jeg bare fire dagers jobbuke.
Postet 12-06-17 kl 10:29 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Heilo sin avatar
Dette hørtes ikke godt ut Nenne, godt å få litt mamma-trøst da ja. En god mamma har man bruk for hele livet.
Postet 12-06-17 kl 10:30 av Heilo Heilo er ikke aktiv
Gammel
Hjertensfryd sin avatar
Her er det to veker til ungane sin ferie.
Det plasker ned her i dag. Synes synd på ungane som har idrettsdag. Det legger ein dempar på stemninga når alt er vått og kaldt.
Postet 12-06-17 kl 11:47 av Hjertensfryd Hjertensfryd er ikke aktiv
Gammel
Cuyahoga sin avatar
Jeg har ferie, og har tatt ungene fri fra skolen de siste fire skoledagene. Nå drikker jeg iskaffe ved bassengkanten sammen med Kindlen min. Småvikingene og søstrene bader, mannen sover. Sliiiiitsomt.
Postet 12-06-17 kl 12:04 av Cuyahoga Cuyahoga er ikke aktiv
Gammel
Heilo sin avatar
Det høres fint ut Cuya!

2 uker skole igjen her også, men til gjengjeld har vi fortsatt sol og tilnærmet sommertemperatur. Jeg har en skikkelig dum i pysjamas-dag og har blant annet "oppdaget" at jeg ikke har bestilt time til nytt pass til minstemor og kan nå se frem til et uvisst antall timer i drop-inn-kø i morgen tidlig i stedet. Har brukt formiddagen til å grave dypt i egen fillete hukommelse og lett etter andre ting som jeg ikke har gjort og bør få på stell. Fant en del, og det er jo greit å gjøre noe med, men har en ekkel følelse av at det er mer.
Postet 12-06-17 kl 12:20 av Heilo Heilo er ikke aktiv
Gammel
Martis sin avatar
Det store barnet mitt dro på leirskole i dag. Det blir en spennende opplevelse for han og jeg håper det går bra med alt han må passe på selv nå. Stor og liten på en gang. Ellers er det hjemmekontor i finværet og jeg motstår fristelsen til utekontor.
Postet 12-06-17 kl 12:21 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
Polyanna sin avatar
Så bra at du kunne være god å ha, Nenne. Jeg er alltid veldig raus med hardcore nesespray når det tettes, og det er virkelig mitt favorittprodukt i hele verden.

Jeg kan fortsatt finne på å ringe mamma når jeg er syk.
Postet 12-06-17 kl 13:32 av Polyanna Polyanna er ikke aktiv
Gammel
Høst sin avatar
Jeg fikk A på eksamen i dag!! Sensorene sa at de var lei seg for at jeg ikke kunne få noe bedre enn det!! Nå er det ferie, og til høsten er det hebraisk!! :hurra:
Postet 12-06-17 kl 15:21 av Høst Høst er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Klem og god bedring til syke små og store! Min tenåring (har kun en noen år nå!!) har kommet opp i naturfag muntlig, og det er visst skikkelig meh. Pluss at hun har blitt satt på hestekur med antibiotika for en kjip streptohals. Det virker heldigvis raskt, hun er mye bedre nå, startet opp i går. Men tror det nok vil trenges mye mammaomsorg de neste dagene! Heldigvis kommer storebror hjem på perm i morgen, håper han kan være en fin sparringspartner, foreldrene er håpløse på det, visstnok.
Postet 12-06-17 kl 15:22 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Så fantastisk, Høst!! Gratulerer så mye!!
Postet 12-06-17 kl 15:22 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Heilo sin avatar
Gratulerer Høst!
Postet 12-06-17 kl 15:31 av Heilo Heilo er ikke aktiv
Gammel
Gratulerer Høst!

To uker til skoleslutt her og. Bare å holde ut.

Og god bedring til små og store syke. Speiderjenten kom hjem fra sykkeltur til Danmark i går og er grusomt forkjølet.
Postet 12-06-17 kl 17:45 av millact millact er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:45.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no