Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.
Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Kommentarer totalt 23
Kommentarer
![]() |
Søndag uten planer. Herlig!
|
Postet 25-06-17 kl 09:35 av Nenne
![]() |
![]() |
Ingen F her ennå, men intens F-følelse i dag likevel. Jeg har startet dagen med to kopper kaffe på sengen, og Minsta som krabbet inn i sengen min kl. åtte, for å gjøre dagens leselekse. Vi har startet et "frivillig" opplegg der hun skal lese for meg hver morgen hele sommeren. Mot klekkelig belønning.
Huset virker veldig tomt, etter å ha hatt hyggelig Skilpadde-besøk i en uke, som dro på fredag, samtidig som eldste reiste til besteforeldrene for å tilbringe resten av sommeren der. Hun skal ha sommerjobb der i fem uker, (eldste, ikke Skilpadda) og det virker helt absurd at hun har blitt så voksen allerede. Var hun ikke akkurat fem år da? |
Postet 25-06-17 kl 09:38 av Teofelia
![]() |
![]() |
God morgen.
Treg morgen. Mellomste sover enda, minste spiller med en kamerat. Jeg skal visst trene snart. Skal på besøk litt senere. Jobb i morgen, heldigvis bare 2 dager pr uke, og 11 dager til Italia. |
Postet 25-06-17 kl 09:51 av Trixie
![]() |
![]() |
Søndag med pøsregn, og ingen andre planer enn å lage middag til basunbarnet når hun kommer hjem fra korps-nm (Sølv i 1. div
![]() |
Postet 25-06-17 kl 09:52 av Appelsin
![]() |
![]() |
Det er voksent Teo.
Jeg sitter her litt tidsforvirret på et hotellrom. Kl er nesten 4 om natten. Men siden jeg ikke orket mer og sovnet kl 8 i går kveld ( sa var klokken 2 om natten hjemme og jeg hadde vært våken siden kl 5.30) så er jeg en rar blanding av trett og våken. New York har vært spennende og heldigvis ikke for varmt (29 grader) den første dagen. |
Postet 25-06-17 kl 09:53 av Blå
![]() |
![]() |
Vi sendte ungene til Kreta i natt. Så selv om jeg skal jobbe den kommende uka, så er det litt fri allikevel.
|
Postet 25-06-17 kl 10:07 av Tjorven
![]() |
![]() |
Gratulerer med basunbarnet, Appelsin! Brass eller janitsjar? Hovedkorpset vårt ble nr 4 i 2. Divisjon i går. Eldstebarnet mitt starter der til høsten og det gleder vi oss til!
F fortsetter her. Planen for dagen er absolutt ingen ting. ![]() |
Postet 25-06-17 kl 10:24 av Palmen
![]() |
![]() |
Håper jetlagen justerer seg raskt, Blå, og at du får fine dager!
Trist at du går glipp av alt dette deilige regnet, da. ![]() Takk, Palmen! Her i strøket er det bare messing som gjelder ![]() Hun har alvorlige planer om å studere musikk (trombone). Blir spennende å se om hun holder seg til planen i årene som kommer. |
Postet 25-06-17 kl 10:56 av Appelsin
![]() |
![]() |
God morgen. Jeg våknet halv åtte, men har sovet litt etter det også. I dag må det vaskes litt klær, så må jeg pakke til ungene som reiser til faren i morgen.
|
Postet 25-06-17 kl 11:02 av polarjenta
![]() |
![]() |
Søndag! Endelig tid til å slenge seg i sofaen etter noen særdeles intense dager sist uke. I går var vi på Tusenfryd, det var overraskende lite folk der og passe temperatur for å traske rundt i en park.
Her er planen opp til flere barnebursdager i dag og så treff med venninner på kvelden. Enn så lenge skriver jeg pakkeliste til F om kun få dager og ![]() |
Postet 25-06-17 kl 11:21 av Timar
![]() |
![]() |
Jeg elsker å bli vekket hver time gjennom hele natten av jobbtelefoner.
![]() ![]() Nå skal jeg teste å gå opp Wyller. ![]() |
Postet 25-06-17 kl 11:29 av Maverick
![]() |
![]() |
Yogaen. Ikke togaen.
![]() |
Postet 25-06-17 kl 11:35 av Maverick
![]() |
![]() |
![]() |
Postet 25-06-17 kl 11:54 av Appelsin
![]() |
![]() |
Morgentogaen.
![]() Vi har hatt en ytterst rolig morgen, men nå skal vi vel snart ut i verden og se oss litt om. Det eneste vi vet sikkert, er at det skal involvere Sunday roast. |
Postet 25-06-17 kl 13:34 av Toffskij
![]() |
![]() |
Sunday roast.
![]() |
Postet 25-06-17 kl 14:03 av Teofelia
![]() |
![]() |
Sunday roast!
![]() |
Postet 25-06-17 kl 14:27 av Divine
![]() |
![]() |
Da har vi sneket oss inn på Veterans day i Hastings.
|
Postet 25-06-17 kl 14:39 av Blånn
![]() |
![]() |
God ettermiddag. Jeg var på utdrikningslag fra kl 10 til kl 04 i natt og sov til 1230 idag. Jeg er trøtt og sliten med andre ord.
|
Postet 25-06-17 kl 15:13 av Millen
![]() |
![]() |
Tilbrakt dagen i klatreparken. Moro for både liten og stor. Litt sliten i kroppen nå.
|
Postet 25-06-17 kl 18:26 av Mex
![]() |
![]() |
Jeg har en sånn jobbdag hvor alt er et skritt frem og to tilbake føles det som.
![]() Men Wyller var gøy! Ikke så grusomt som jeg hadde forestilt meg. ![]() Nå ser jentungen på Totoro ( ![]() |
Postet 25-06-17 kl 18:32 av Maverick
![]() |
![]() |
Sløv dagen derpå hos svigers, bryllup til seint i går. Snart ferdig med å pakke, i morgen tidlig kjører vi hjem!
|
Postet 25-06-17 kl 18:58 av ingling
![]() |
![]() |
Ohoi! Jeg er hjemme fra 24 timers F, på båttur med svoger og en skokk med barn. Sjølivet er så herlig!!
![]() Nå venter yngste og jeg på mannen, som har vært på guttetur, så vi kan spise sen middag. I morgen er det visst hverdag igjen, men det er jo noen timer til! ![]() |
Postet 25-06-17 kl 19:34 av Eia
![]() |
![]() |
Gratulerer med korpsbarna Appelsin og Palmen!!
![]() |
Postet 25-06-17 kl 22:47 av Addison
![]() |
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu
- Maikaffe (02-05-25)
- Etterpåskekaffe (22-04-25)
- Påskekaffe (14-04-25)
- Jeg velger meg april(kaffe) (01-04-25)
- Marskaffe (01-03-25)