Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Offe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Offe

Postet 23-08-17 kl 07:43 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 20

Kommentarer

Gammel
Blå sin avatar
Jeg kommer bare tidligere og tidligere på jobb. På ett eller annet tidspunkt må dette slutte.

I dag skal jeg ha et stort og skummelt møte. Jeg har ladet opp med god frokost, fin kjole og sandaler. Så nå håper jeg at den solen de lovte oss i går faktisk kommer.
Postet 23-08-17 kl 08:20 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
I dag kommer endelig ungene hjem, de har vært borte i tre uker og en dag, så nå er det helt greit at de kommer. Men før det, så skal jeg jobbe litt.
Postet 23-08-17 kl 08:27 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Skilpadda sin avatar
Morn! Jeg har akkurat konstatert at det ikke er meldt over 20 grader på noe sted på langtidsvarselet for Oslo. Det er kanskje faktisk slutt på sommeren, da?

Jeg er desidert sist ut døren, som jeg har vært hver dag denne uken, men som hos Blå blir det litt tidligere for hver dag. Hadde vært fint å slippe å sitte til bortimot seks hver dag for å få en full arbeidsdag, liksom.
Postet 23-08-17 kl 08:37 av Skilpadda Skilpadda er ikke aktiv
Gammel
007 sin avatar
Jeg har ikke stått opp enda, men i og med at Blå går i kjole og sandaler øyner jeg at det er fint vær i dag.
Sofasoving i går fikk konsekvenser i natt, jeg tror jeg sovnet halv tre.
Postet 23-08-17 kl 08:40 av 007 007 er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Tja. Kjole og sandaler var mest basert på gårsdagens værmelding. Det er fremdeles tåkete i Bergen i hvert fall. Men det gikk fint med bare legger i morges. :krampepositiv:
Postet 23-08-17 kl 08:47 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
God morgen! Har syklet til jobb i finvær (frisk temperatur, da) og har kaffe.

Yngstemann oppdaget en bump track i nærheten av der de stisykler i går, og er helt lyrisk. Mor ser andre veien, for han går ikke av veien for litt fart i den.
Postet 23-08-17 kl 08:55 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Appelsin sin avatar
Jeg fikk vite at det er zip-line på Ulriken i går.


Kanskje livet er verdt å leve likevel da.
Postet 23-08-17 kl 09:19 av Appelsin Appelsin er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Morn.
Alle ute av huset, minsta vil ikke i bhg om dagen og bare gråter når jeg går. Og hun har gått der siden hun var 1 år så bhg er ikke ny.

6 grader og frostrøyk i Oslo imorges. Blå himmel og strålende sol.
Kanskje gå en tur idag dag?
Postet 23-08-17 kl 09:32 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
God morgen! Eia, jeg har en sjelsfrende av ungen din her. Har slått meg til ro med at man tåler å brekke noen ben i ny og ne.

Peppa og kaffe enn så lenge, men skal få med ungen til barnehagen nuh!
Postet 23-08-17 kl 09:41 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Hjertensfryd sin avatar
Jentene fekk prøva klatring i går. To apekattar var heilt oppunder taket (bokstavlig talt) Eg trur eg kan slå fast at tysdagen og er booka framover.
Eg ignorerer den ziplinen på Ulriken. Finner mellomste ut om den, så kjem det til å bli eit evinnelig mas. Og den som er kommen på Geilo.
Postet 23-08-17 kl 09:59 av Hjertensfryd Hjertensfryd er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
Det er i hvert fall fortsatt tørr asfalt utenfor. Håper også at det bare er morgentåke Blå. Lillesøster skal på et av de 7 fjellene med barnehagen i dag så jeg håper også at værmeldinga slår til.

Zip-line meg her og der. Klatreparken Høyt og Lavt har jo mange festlige innslag, inkludert zip-line, der kan man herje hele dagen (eller drikke kaffe mens ungene herjer).
Postet 23-08-17 kl 10:18 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
9 grader i sør, men strålende sol. Men det er nok ikke lenge til shortsene pakkes bort.
Postet 23-08-17 kl 10:33 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Tåtti sin avatar
Jeg har nye briller i dag, og det er jo interessant. Har gått bort fra progressive, som jeg aldri vennet meg til, og har nå fått en rent langdistanse og en nærbrille (data og lese).

Et av argumentene til optikeren for progressive, var at det kom til å bli umulig å se på TV og mobilen samtidig med de nye, og det stemmer. (Men vi prøver å lære vår sønn at én skjerm om gangen er nok, så da kan vel jeg leve etter det også. )
Postet 23-08-17 kl 10:51 av Tåtti Tåtti er ikke aktiv
Gammel
Polyanna sin avatar
Jeg har et vondt gnagsår på hælen.

#sutreputre

Ellers: Sol! Kaffe! Halvveis i uka!
Postet 23-08-17 kl 11:02 av Polyanna Polyanna er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Mornmorn! Jeg burde nok også klare å komme meg på kontoret littebitt tidligere enn jeg gjør. Sånn at ikke hele dagen punkterer når jeg har et møte et annet sted halv elleve. :ser i krystallkula:
Postet 23-08-17 kl 11:07 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Anda sin avatar
Eia og Maverick; vi er tre. Supert med noe de blir lykkelige av, men som jeg ikke er sikker på at hjertet mitt tåler.
Postet 23-08-17 kl 11:29 av Anda Anda er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Jeg har tenkt som så at i det minste har fjortenåringen med seg mobiltelefon når han er ute og hopper mellom bergknatter på sykkel i marka, i motsetning til hva jeg hadde da jeg var ute på tur med gærne travhester i skauen på samme alder.
Postet 23-08-17 kl 11:37 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Jeg ser bort og tenker det samme som deg, Maverick. Han klatrer i trær og trapper og det han kommer over, og jeg har vent meg til det litt etter litt.

Anda og Maverick: jeg har lovet yngste en Oslotur i høst. Kanskje jeg kan få noen tips til aktiviteter? Han kjenner til Rush, og liker det godt. Ellers er han veldig glad i å sykle, sparkesykle, klatre uten tau og slikt, og bedrive parkour (parcour?).
Postet 23-08-17 kl 11:39 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Tryvann er fint for klatring og sykling. (Oslo Sommerpark, heter den.) Ellers har vi en suveren stisyklerute her i Østmarka som heter Pioneren, den er ganske utfordrende, da.

https://nyhetsrom.bymiljoetaten.no/o...ng-i-pioneren/
Postet 23-08-17 kl 11:42 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Kult, takk! Jeg noterer.
Postet 23-08-17 kl 12:11 av Eia Eia er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:48.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no