Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.
Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Kommentarer totalt 11
Kommentarer
![]() |
God formiddag!
![]() |
Postet 08-09-17 kl 10:41 av Addison
![]() |
![]() |
Bil levert til service 07.00, jeg er klar for å ta kvelden snart... Har fått unna alt av forberedelser til timer og lagt store planer for de neste ukene. Venter bare på nye norskbøker til 8.trinn, så blir det bra.
Forelesning fra 14 - 20 i kveld, tror kanskje ikke det blir min mest produktive dag som student. :trøtt: |
Postet 08-09-17 kl 10:48 av Pamina
![]() |
![]() |
Juhu. Da var vi på rett dag, ungene er bestukket til å gjøre huset klart til helg, får fire tenåringer på LAN i ettermiddag da, men de holder seg i kjelleren så det går strålende.
Må bare komme gjennom de siste timene her først. |
Postet 08-09-17 kl 10:49 av Frøy
![]() |
![]() |
![]() Hjemme med pjusk minstejente, tar livet veldig med ro og kjenner at det er helt greit. ![]() Lyslampen ja, på tide å finne frem den! |
Postet 08-09-17 kl 10:49 av ingling
![]() |
![]() |
Foreløpig opphold her i sør, men det skal jo komme enorme mengder fra himmelen i ettermiddag. Vi må ut og kjøpe støvler.
Snart kake på jobb, feire et eller annet, noen høye produksjonstall var det visst. Aldri feil med kake. |
Postet 08-09-17 kl 10:58 av millact
![]() |
![]() |
Jeg kjøpte den du nevnte, Ingling!
![]() ![]() |
Postet 08-09-17 kl 10:59 av Addison
![]() |
![]() |
Hvilken lampe er det Addison? Gidder ikke lete opp tråden. Tror jeg trenger en sånn en.
|
Postet 08-09-17 kl 11:19 av Millen
![]() |
![]() |
|
Postet 08-09-17 kl 11:20 av Addison
![]() |
![]() |
Takk.
![]() |
Postet 08-09-17 kl 11:36 av Millen
![]() |
![]() |
Så bra, Addison! Jeg liker også størrelsen veldig godt, må bare huske å bruke den. Opp i PC-sekken med den!
|
Postet 08-09-17 kl 13:15 av ingling
![]() |
![]() |
Helg.
![]() Fortsatt enormt å gjøre på jobb, føler jeg løper hele dagen. Men, hyggelige planer for helgen, så det blir bra. Og snart skal jeg hente mellomste på bussen som kommer hjem fra leirskole, helt sikkert sliten, trøtt og med masse vått og skittent tøy hehe. Etterpå blir det sofaen altså. |
Postet 08-09-17 kl 16:54 av Trixie
![]() |
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu
- Maikaffe (02-05-25)
- Etterpåskekaffe (22-04-25)
- Påskekaffe (14-04-25)
- Jeg velger meg april(kaffe) (01-04-25)
- Marskaffe (01-03-25)