Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Maffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Maffe

Postet 18-09-17 kl 07:37 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 17

Kommentarer

Gammel
annemede sin avatar
Er på jobb. Har kaffe. Enormt med folk på bussene. Elsker el-sykkelen.
Postet 18-09-17 kl 09:14 av annemede annemede er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
God morgen.

Jeg er på jobb. Mye senere enn vanlig. Storesøster, som vanligvis må opp 5.45 på mandagen og tirsdagen må kjøre med noen andre denne uken og måtte derfor gå hjemmefra 5.45. Da orket hun ikke frokost hjemme og smurte heller en ekstra matpakke til bilen. Så jeg våknet og hørte at hun var oppe (og sendte en sms med påminning om matpakkene ) og sovnet igjen. Veldig deilig å ligge til 6.45, nå når jeg er vant til å stå opp mye tidligere.

Det var en intens uke og en intens helg. Da jeg kom hjem fra frivilligjobbing i går satt jeg meg rett ned i en stol og gråt litt. Men nå har jeg sovet og har en roligere uke foran meg og den verste frivilligjobbingen er over. Det er ganske deilig.
Postet 18-09-17 kl 09:22 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
God morgen.
Har kaffe, skal til tannlegen om en liten stund og det er jo noe jeg alltid gruer meg til selv om jeg er der 1 gang i året.
Ellers blir det vel deg vanlige, jobbsøking og husarbeid, rydding og trening.
Postet 18-09-17 kl 09:29 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Etter en hektisk loppemarkedshelg er det i grunnen litt godt å komme på jobb - stille og rolig og mulighet for å sitte ned mer enn et halvt minutt.
Vellykket marked på mange måter, men brannalarm og full evakuering hjelper ikke akkurat på omsetningen.
Postet 18-09-17 kl 09:33 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
God morgen.

Jeg var akkurat kommet til kontordøra når tlf ringte. Det var minstemann som kunne berette at han hadde måttet snu på vei til skolen fordi han måtte så på do, og at han hadde diaré, så da måtte jeg bare snu og dra hjem. Skal ringe legen når de åpner for han har hatt diaré litt for ofte i det siste.
Postet 18-09-17 kl 09:34 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
God morgen! Vi har brukt helgen til å kjøre og lade ATV på hyttetunet (mest den overlykkelige minsten, da), men også til å stappe stålull i hyttehjørner og lage bøttefeller. Forbaskede mus!
Postet 18-09-17 kl 10:08 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
I dag har jeg et aldri så lite internmøtebonanza, så jeg sitter her og bunkrer opp med kaffe.

Jeg har hatt en usedvanlig god helg. Som var fullstendig stressfri. Det trengte jeg.
Postet 18-09-17 kl 10:18 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
I dag skal jeg bare sitte gjemt bak skjermen(e) og snakke minst mulig med folk. Koselig og intens helg krever sitt av introverte altså.
Postet 18-09-17 kl 10:36 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Jeg er litt skeptisk til at det er ny uke nå igjen. Hvordan har det seg at høsten alltid ruller så lynkjapt av gårde?
Postet 18-09-17 kl 10:47 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Palmen sin avatar
Lurer jeg også på, Toffen. Og hvorfor er jeg så forferdelig trøtt hele tiden, selv om jeg i og for seg sover både godt og lenge?!
Postet 18-09-17 kl 10:53 av Palmen Palmen er ikke aktiv
Gammel
Frk_Fryd sin avatar
Planleggingsdag både på skolen og i barnehagen. Fint at de for en gangs skyld koordinerer, men planleggingsdager er generelt no dritt. Heldigvis hadde svigermor fri, så da trenger jeg ikke å "bruke opp" en fridag!
Postet 18-09-17 kl 11:24 av Frk_Fryd Frk_Fryd er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Jeg er hjemme i sengen, kvalm og vondt i hode og kropp. Håper det går over med en dags søvn og hvile. Har ikke tid til sånt!
Postet 18-09-17 kl 11:34 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Fakse sin avatar
Yngste ville ikke i barnehagen i dag da hun våknet. Ville ha helg en dag til påsto hun. Jeg er i grunnen enig...
Postet 18-09-17 kl 11:53 av Fakse Fakse er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Veldig enig med lillesøster Fakse. Jeg har også lyst på helg en dag til, eller to.

Men, men. Jeg har funnet ut at det går buss nesten hjem til meg på tross av sykkel VM, så jeg er ganske fornøyd. Regnet med at jeg måtte på en overfylt bybane og ha lengre å gå.
Postet 18-09-17 kl 11:58 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Er det noen flere enn meg som har fulgt Jensen-saken her? Domsavsigelsen er gjort nå!
Postet 18-09-17 kl 14:39 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Palmen sin avatar
Vet. Veldig interessant!
Postet 18-09-17 kl 15:24 av Palmen Palmen er ikke aktiv
Gammel
Ru sin avatar
Hiv og hoi - ikke en gang bussjåførene vet når og hvor bussene skal gå.
Postet 18-09-17 kl 16:58 av Ru Ru er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:05.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no