Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Søffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Søffe

Postet 26-11-17 kl 08:00 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 17

Kommentarer

Gammel
Heilo sin avatar
Våknet med dårlig følelse i kroppen. Etter yoga føles verden litt greiere. Gruer meg til to pysjamasfly på rad i begynnelsen av uka men så er det slutt på reisene for i år så det bør kunne gå. I dag er jeg uansett hjemme og kan bake scones til frokost, ingen vits i å bruke denne dagen til å grue seg til i morgen.
Postet 26-11-17 kl 10:07 av Heilo Heilo er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
God søndagsmorgen! Jeg spiser frokost i all ensomhet i dag også. Været ute er helt uinteressant, men jeg må en tur ut i dagslys på formiddagen. Det er slaps og glatt overalt, gleder meg til mai...
Postet 26-11-17 kl 10:08 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Heilo sin avatar
Ut på tur i dagslys er viktig og glippee stadig vekk. Takk for påminnelsen Fintdethei!
Postet 26-11-17 kl 10:08 av Heilo Heilo er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
God morgen frs Trondheim! Jeg lader opp til noen jobbdager med vennebesøk og verdens mest sjarmerende og tillitsfulle ettåring. Gleder meg til å ut på tur i min gamle studentby senere i dag!
Postet 26-11-17 kl 10:09 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
Våken. Grått og trist ute og ser glatt ut. Mulig vi skal på julemarked en tur på naturmuseet.
Postet 26-11-17 kl 10:38 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
God morgen! Vi er på plass i håndballhallen så dagens kaffe inntas der.
Heldigvis bare en kamp.
Postet 26-11-17 kl 10:54 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
God morgen.
Ferdig trent, nå venter snart håndballkamp og deretter familieselskap.
God søndag til folket.
Postet 26-11-17 kl 11:15 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Fra håndballkamp til legevakt med håndballspilleren.
Postet 26-11-17 kl 12:12 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Så kjipt, Millen! Håper det går bra.
Postet 26-11-17 kl 12:17 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Huff da, Millen! Håper det går bra.

Her står også håndballkamp på programmet om litt. Ellers ingen planer. Det er deilig.
Postet 26-11-17 kl 12:39 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Tåtti sin avatar
Nydelig høstvær her. Det kjedelige husarbeidet er unnagjort, så nå: rusletur med bikkja og påfølgende opphold i lekerommet medbringende kaffe.
Postet 26-11-17 kl 13:32 av Tåtti Tåtti er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
På vei hjem fra legevakta med nesebrudd. Heldigvis ikke skjev nese.
Postet 26-11-17 kl 13:46 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Det har vært en rolig morgen. Ungene bygger lego sammen og etterhvert skal vi til svigers på søndagsmiddag.
Postet 26-11-17 kl 14:02 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Bursdagsmiddagen i går innebar store mengder bobler, hyggelige folk og veldig god mat. Er litt slækk i dag, blir ikke mye action utover litt klesvask, tipper jeg.
Postet 26-11-17 kl 14:12 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Heilo sin avatar
Uff Millen, god bedring til håndballspilleren. Jeg har vært ute.
Postet 26-11-17 kl 15:42 av Heilo Heilo er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Hei folkens!

Jeg er sliten i kropp og sjel og tilbringe dagen ved symaskinen, mens jentungen sitter på bordet og ser på og synger. Slett ikke så verst egentlig.
Postet 26-11-17 kl 15:59 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Huff da, Millen, god bedring til håndballspilleren! De er tøffe de barna våre som driver med håndball.

Her ble det to tap på to kamper (mellomste i går og minste i dag). You win some, you loose some.
Postet 26-11-17 kl 20:22 av Blånn Blånn er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:03.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no