Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Toffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Toffe

Postet 28-12-17 kl 08:00 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 15

Kommentarer

Gammel
Divine sin avatar
Først?

Jeg skal jobbe halv dag hjemmekontor, og er glad det ikke er mer. Er pisse forkjølet i tillegg til alt det andre som plager meg for tiden, les: vond skulder, perioral dermatitt og mensen fra helvete.

Planen for resten av dagen er å besøke svigerinne og kanskje rusle en tur hvis været tillater det (og da kan det ikke være en dråpe regn, da må man jo holde seg inne. #England), men jeg må se an formen, tror jeg.

Mannen måtte reise hjem til Norge i går for å jobbe i to dager, og så reiser han tilbake hit igjen i morgen. Han var rimelig sur for å måtte det, særlig siden han hele tiden har hevdet at det ikke er behov for han på kontoret disse dagene. Skal bli interessant å se om han har rett.
Postet 28-12-17 kl 09:25 av Divine Divine er aktiv nå
Gammel
Blondie sin avatar
Uff, Divine, håper dagen blir lysere etterhvert! Så kjipt for mannen å måtte reise hjem.

Jeg våknet kl 4 og har fått sett ferdig sesong 2 av The Crown. Fikk skjemt bort mannen med kaffe og frokost før han dro på jobb, det er ikke hverdagskost for han som reiser hver dag kl 5.

I går fikk jeg ikke i meg noe som helst av mat, så i dag starter jeg forsiktig med litt knekkebrød. Må prøve å få gått av meg litt sykdom når det lysner.
Postet 28-12-17 kl 09:34 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Oppdatert 28-12-17 kl 09:46 av Blondie
Gammel
Trixie sin avatar
Jeg er våken.
Hjemmekontor med fyr i ovnen og snø som daler ute, ganske så greit.
Ingen planer bortsett fra å gå en tur i snøen kanskje?
Postet 28-12-17 kl 09:35 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
Blondie: jeg våknet 6.30 why????
Selv om det er deilig når det er stille i huset da..
Postet 28-12-17 kl 09:36 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Pamina sin avatar
Jobbdag, jeg og en renholder på jobb.

Var på plass før 7 så da har jeg allerede fått gjort masse. Utrolig hvor effektiv man blir når man ikke blir avbrutt hvert 5. minutt.

Nå skal jeg lese en del papirer og legge planer for timeplanen neste år, så får vi se hvordan det går.
Postet 28-12-17 kl 10:01 av Pamina Pamina er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
God morgen.

Jeg har mistet signalene på TVen, sikkert fordi det har snødd mye i natt, parabolen tåler ikke det så godt. Vel, jeg må jo ut å måkke bort all den sneen.

Ellers er plan for dagen en to timers kafevakt på en fotballturnering. Blitt en tradisjon, inntektene går til et minnefond som brukes til barn og ungdom med kreft, så det er en god sak. Også tror jeg at jeg får besøk i kveld.
Postet 28-12-17 kl 10:11 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
God morgen,
Vel, jeg sovnet rundt kl 6 imorges fikk ikke sove. Våknet rundt ufrivillig nå kl 9 for en stk barn skal få besøk.
Godt jeg ikke har noe planer idag.

Det snør
Postet 28-12-17 kl 10:35 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
God morgen fra Gøteborg! Vi har spist frokost. Nå skal mannen trene, tror jeg. Ut er det genuint drittvær. Første kamp er kl. 13. Deretter er det kamp kl. 19. Tipper vi reiser på shopping mellom kampene - innendørs...
Postet 28-12-17 kl 10:49 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Sonar sin avatar
Jobb i dag og i morgen. Det var tungt å stå opp i morges, spesielt siden jeg ikke har sovet noe godt i natt. Våknet ofte. Så jeg sitter litt ineffektiv her på jobb nå, trøtt som bare det.
Trøster meg med at det trolig blir litt lettere å starte jobb igjen på nyåret når jeg har vært på jobb i romjulen
Postet 28-12-17 kl 11:26 av Sonar Sonar er ikke aktiv
Gammel
annemede sin avatar
På fjellet. Sol og blå himmel. Masse snø.
Postet 28-12-17 kl 12:25 av annemede annemede er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Jeg vil sove... men får ikke til.
Postet 28-12-17 kl 13:08 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Tåtti sin avatar
Jeg har gått tur med hund, og nå ligger vi i hver vår ende av sofaen og sløver. Mann er på skytebanen, sønn har besøk av kamerat og spiller på julegave (PS4). Har planer om å rydde i stoff- og garnlageret mitt, men det roper ikke så veldig høyt.
Postet 28-12-17 kl 13:13 av Tåtti Tåtti er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Fytti for en kamp! Mellomste lagde 6 mål og var nest sist på flere. Det ble seier i kampen.
Postet 28-12-17 kl 16:58 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Vi har bare ett barn hjemme, det andre er på venninneovernatting for første gang og skal forhåpentligvis ikke hentes før i morgen hvis det går bra. Minsten sover, så da skal jeg og mannen spise taco og nyte rolig stue. Det blir fint.
Postet 28-12-17 kl 21:37 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Så deilig, Ingling!

Vi har vært på kino og sett Paddington 2. Flott film.
Postet 28-12-17 kl 21:47 av millact millact er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:18.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no