Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Toffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Toffe

Postet 15-02-18 kl 07:19 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 16

Kommentarer

Gammel
Martis sin avatar
På flyplassen og venter på bording. Vi presterte å møte opp en time for tidlig, så heretter er jeg logistikkansvarlig. Men sol og varme om noen timer. Jei!
Postet 15-02-18 kl 07:25 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
God tur og kos dere..
Postet 15-02-18 kl 08:37 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Stormen tok med seg mengder med snø, så nå er vi i Winter Wonderland igjen. Det er vist glatt også, for det ligger kjøretøy strødd overalt i regionen.
Postet 15-02-18 kl 09:10 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
Jeg er bare SÅ klar for helg. Trenger å sove. Lenge.
Postet 15-02-18 kl 09:36 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Helg blir kjærkomment ja! Var en hektisk helg i Bergen forrige helg, lite søvn og mye moro, men nå kjenner jeg veldig godt at jeg ikke fikk tatt igjen noen ting da. Skal ha vakt i helgen da, men håper det ikke blir så mye faktisk jobbing. Og det er søndag morgen jeg er "on Call", så lørdag skal jeg soooove!
Postet 15-02-18 kl 10:19 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Jeg er også klar for helg, og skal til og med ha fri et par dager til uken og ta med eldstejenten til Bergen. Det skal bli veldig fint! Må bare bli kvitt tendenser til vonde bihuler og generell sykdomsfølelse...
Postet 15-02-18 kl 11:43 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Snø her også og kaos på veiene ser jeg i avisen. Sjeldent jeg har sett slike store snøfiller og så mye vind.
Postet 15-02-18 kl 12:23 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Kom "plutselig" på at jeg jo har fri hele neste uke! Sier litt om stressnivået når jeg ikke engang klarer å se lengre enn helgen..
Postet 15-02-18 kl 12:28 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Polyanna sin avatar
Jeg har hatt hjemmekontor på formiddagen, for å få foret de to influensasyke, men er på jobb nå. Satt og så noe jeg trodde var en Tesla parkert på fortauet bli bøtelagt og fotografert fra alle kanter, men så satte han jeg trodde var parkeringsvakten seg inn i bilen og kjørte den opp på en diger biltilhenger, så nå skjønner jeg ingenting. :forvirret:
Postet 15-02-18 kl 12:28 av Polyanna Polyanna er ikke aktiv
Gammel
Hjertensfryd sin avatar
Polyanna: Sikkert ein bil som er solgt og skal sendast. Då tar ein masse bilder før ein sender bilen avgårde, for å ha dokumentasjon på at alt var ok, før bilen var sendt.
Postet 15-02-18 kl 13:20 av Hjertensfryd Hjertensfryd er ikke aktiv
Gammel
Polyanna sin avatar
Ja, sikkert noe sånt. Skal ikke så mye til for å gjøre meg nysgjerrig.
Postet 15-02-18 kl 13:20 av Polyanna Polyanna er ikke aktiv
Gammel
Ru sin avatar
På jobb i blåsten, etter en natt i blåsten - jeg hater blåsbortvær.
Nå skal jeg egentlig lage en presentasjon som jeg skal holde om halvannen time, men jeg er tom for futt og ideer.
Postet 15-02-18 kl 13:34 av Ru Ru er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
Det blåser friskt ute, her hjemme er det høy temperatur på 5-åring og fyr i peisen. Jeg jobber og barnet vegeterer foran TV.
Postet 15-02-18 kl 13:52 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Candy Darling sin avatar
Poly: eller så er det borttauing? Da må man dokumentere varsel 24 t før?
Postet 15-02-18 kl 16:19 av Candy Darling Candy Darling er ikke aktiv
Gammel
-ea- sin avatar
Poly, jeg så det samme sist jeg var i Oslo. Ikke Tesla da, men bil som var parkert i veien for annen trafikk. Fotodokumentasjon fra alle bauger og kanter, før de kjørte den vekk.
På fortauet = i veien og til hinder for andre. No pardon.

Tipper de har erfaring med kranglefanter som mener de ikke parkerte ulovlig og i veien for noe som helst.
Postet 15-02-18 kl 16:24 av -ea- -ea- er ikke aktiv
Gammel
Polyanna sin avatar
-ea-: Iom at mannen satte seg inn i bilen og kjørte den opp på lastebilen, så tror jeg det var med samtykke.
Postet 15-02-18 kl 16:33 av Polyanna Polyanna er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:35.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no