Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Søffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Søffe

Postet 08-04-18 kl 08:00 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 14

Kommentarer

Gammel
Millen sin avatar
God morgen, grusomt tidlig oppe en søndag for en håndballkamp lagt uti gokk..

Ellers ingen planer resten av dagen.
Postet 08-04-18 kl 08:43 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
God morgen.

Bare meg oppe her. Dagen i dag består av å kjøre lillebror til utebursdag. Og ellers så skal jeg pakke, jeg skal til Bodø noen dager og ungene skal til besteforeldrene.
Postet 08-04-18 kl 08:44 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Vi er på hytta og svinser rundt i ullundertøy. Deilig avslappende. Følger nøye med på nyheter, en streik vil påvirke oss i stor grad.
Postet 08-04-18 kl 10:24 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Oppe her også. Jeg og minste har spist varme rundstykker og eggerøre, de andre slabbedaskene sover enda. Nå har jeg skubbet nevnte minstemor i dusjen. Selv tenkte jeg å trene om en stund, deretter må jeg jobbe noen timer, før 3 dagers jobbreise i morgen.
Postet 08-04-18 kl 10:31 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
vixen sin avatar
Vi er oppe og gjør oss klare til bytur. Gutta skal i skatehall mens jeg møter et par gamle kollegaer og så skal vi ut og spise før vi skal på lerkendal i kveld. Blir sent på kidsa, men de bruker å sove i bilen. Mini har ikke vært i bhg etter påske pga omgangssyke så blir bra med normal uke.
Postet 08-04-18 kl 10:40 av vixen vixen er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Jeg er våken, og det har jeg vært i hele pokkerns natt også.

Blir Netflix og strikking i dag. Hvis jeg orker å strikke.
Postet 08-04-18 kl 10:52 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
Vi startet dagen med siste halvdel av Paddington og kald pizza. Søndag! Jeg kan bli vant til helger uten så mye program, altså!

Bursdag og konsert og litt ymse senere i dag, men tid til mer kaffe først!
Postet 08-04-18 kl 11:48 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
God morgen! Her skal minstemann på TKD-trening for første gang. En på laget hans trener også TKD og har ordnet med en treningsøkt for alle gutta.

Ellers skal vi rydde hus og lage middag til foreldrene mine. Vi skal feire minsten litt.
Postet 08-04-18 kl 12:06 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Jentene vant kampen idag!
Postet 08-04-18 kl 14:35 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Palmen sin avatar
Addison, er det Lørenskog barna dine spiller i?
Postet 08-04-18 kl 19:13 av Palmen Palmen er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Jepp, Palmen.
Postet 08-04-18 kl 23:12 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Var dere hos oss i dag? Jeg var på konserten!
Postet 08-04-18 kl 23:12 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Palmen sin avatar
Jepp! Og dere spilte så fantastisk! hva het stykket? (Og hva spiller dine igjen, jeg glemmer sånt) det var en veldig, veldig fin musikalsk opplevelse i dag.
Postet 08-04-18 kl 23:42 av Palmen Palmen er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Tusen takk! Det er min mellomste som spiller her, trompet. Banja Luka heter stykket. Synes også det låter veldig bra nå, veldig krevende musikk å formidle!
Postet 09-04-18 kl 20:37 av Addison Addison er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:02.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no