Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Tiffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Tiffe

Postet 24-04-18 kl 07:18 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 18

Kommentarer

Gammel
Millen sin avatar
Først!
Postet 24-04-18 kl 07:32 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Andt! Legetime, kontor, kundemøte, spilletime for Ville, korøvelse, natta.
Postet 24-04-18 kl 08:31 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Tredj!

Postet 24-04-18 kl 08:38 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Søren, utenfor pallen. Men ja, gjesp. Ute i den store verden på oppdrag, dette tegner til å bli en meget lang dag.
Postet 24-04-18 kl 08:39 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
I dag for 10 år siden var jeg opptatt med å føde. Så i dag har jeg en nybakt 10 åring i hus.

Vi skal ut å spise i dag og ellers feiring blir til helga.
Postet 24-04-18 kl 08:40 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
God morgen.

Jeg var på kontoret kl. 7.15 i dag og er forholdsvis kvitrende.

Variert dag, mye jobb, hyggelig møte, minnestund for tidligere kollega og konfirmasjonshandling med jentene. Så alt i alt så blir det ganske spennende.

Kvelden skal gå med til rydding hjemme.
Postet 24-04-18 kl 08:41 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
Gratulerer med 10-åring, polarjenta!
Hjemmekontor. Fortsatt potte tett og forkjølet. Vaksine på hele familien i dag siden vi skal til Thailand i sommer. Regner med at det utgår for min del, så må vel innom igjen en dag kroppen er litt mer mottakelig for slikt.
Postet 24-04-18 kl 08:56 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Hondacrv sin avatar
Gratulerer med tiåringen, polarjenta! Her er det jobb og retting. Kanskje tur, viss vêret held seg.
Postet 24-04-18 kl 09:00 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Hurra for 10-åring Polarjenta.
Postet 24-04-18 kl 09:12 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Gratulerer med tiåring, polarjenta!

Fortsetter å telle dager siden bilen ble brukt sist. Utenom tur til dåp på søndag (full bil), har jeg ikke kjørt bil på en uke. Hurra for elsykkelen og sykkelhengeren min!
Postet 24-04-18 kl 09:15 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Pamina sin avatar
Delvis rolig morgen, litt hyperjobbing for å få på plass dagens vikarer, men nå skal jeg nyte en kopp te for møter utenfor huset resten av dagen.
Postet 24-04-18 kl 09:31 av Pamina Pamina er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Gratulerer med 10-åring, polarjenta!

Det går i ett i ettermiddag her også,utviklingssamtale (Gut) bortekamp (Pie) og korpsøvelse (meg).
Postet 24-04-18 kl 10:05 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Gratulerer med 10-åring, Polarjenta!

Jeg lurer på hvor lenge kroppen klarer seg på noen få timers søvn hver natt. Jeg har klart mange måneder før, men akkurat nå krever livet litt mye av meg sånn utenom jobb også, og jobben i seg selv er også mye mer krevende. Så jeg er rett og slett litt usikker.

Men det kan hende at mye av tankestyret er over på fredag. Da kan det hende at leiligheten er solgt.
.... selv om jeg ikke har helt trua på at det kan være sååå enkelt.
Postet 24-04-18 kl 10:10 av Tjorven Tjorven er aktiv nå
Gammel
Matilda sin avatar
Hurra for bursdagsbarn!

Jeg drikker te i drivhuset, før jeg skal vurdere noen heldagsprøver og så dra på jobb og ha ei undervisningsøkt. Deretter klippetime for yngstemann, svømmetimer for de to eldste og hiv og hoi. Gleder meg til å pusle i hagen i helga!
Postet 24-04-18 kl 10:28 av Matilda Matilda er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Gratla til jubilanten!

Jeg synes april og mai blir verre og verre for hver vårflom, dette året kulminerer det i markering av rund dag for meg. Bah, så fort tida går!
Postet 24-04-18 kl 10:30 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Adrienne sin avatar
Jeg har sovet åtte timer sammenhengende i natt. Som i at jeg ikke har våknet en eneste gang fra jeg la hodet på puta (og sovnet momentant) til jeg våknet av fuglekvitter klokken kvart over seks. Er fortsatt stappeforkjøla og stemmen leker fortsatt borte-tittei, men du verden så mye mer menneske man føler seg bare man har fått sove litt. Jeg sender takk til legemiddelindustrien som fant opp min gode venn Cosylan, eller Koselan som den også kan kalles.
Postet 24-04-18 kl 10:49 av Adrienne Adrienne er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
God formiddag! Jeg vasker data og importerer og finner ut av feilmeldinger, godt man liker sånt! Ellers må jeg finne ut hvordan en gulnet (nesten helt ny!) bunadsskjorte blir hvit igjen i en fei. Har skylt i flere vann med iskaldt rent vann, nå ligger den i såpesponutblandet vann fra i går. Har vært behandlet etter alle kunstens regler, men ikke brukt på nesten to år..
Postet 24-04-18 kl 10:54 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Sol sin avatar
Gratulerer med 10 åring, polarjenta!

Hjemmekontor på meg i dag pga tidlig avreise til viktig fotballkamp på andre siden av byen. Keeperen jeg har ansvar for våknet friskere i dag enn i går, en positiv ting. Jeg har et møte på jobb i morgen som tar all ubevisst energi, så jeg gleder meg til å få det overstått. Kanskje det vil hjelpe på å få en viss ro i livet. Jeg er så sliten av evige runddanser på alle arenaer. Fikk deltidshund i går, da - en positiv ting til. Vi har bestemt oss for å teste ut livet med hund i noen uker, jentene og jeg. Flaks at man kan låne en de ukene de bor her som en start og som en test.
Postet 24-04-18 kl 11:14 av Sol Sol er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:41.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no