Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Løffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Løffe

Postet 28-04-18 kl 08:00 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 25

Kommentarer

Gammel
Blånn sin avatar
Først?
Postet 28-04-18 kl 08:33 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Jeg er våken. Lurer på om det blir bursdagssang eller ikke før jeg må stå opp for å pynte lokalet til konfirmasjonsselskapet i dag.
Postet 28-04-18 kl 08:36 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
Gratulerer med dagen, blånn.

Oppe, sløver litt på sofaen før huset skal shines. Skal ha familiebursdag for lillebror i morra, og satser på å få unnagjort det meste av rydding og vasking i dag. Det er utrolig nok ikke sånn enorme mengder å rydde, men jeg tenkte å benytte sjansen til en grundig vask, ta fram sofaen og sånn. Så skal jeg få bytta dekk på bilen.
Postet 28-04-18 kl 08:48 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
vixen sin avatar
Oppe her også. Skrudd på kaffemaskinen og skal straks lage meg en latte før dagen starter. Har planer om husarbeid og noe utearbeid i helga. Er trøtt, men våknet klokka sju og fikk ikke sove igjen. Veldig stressende uke så tror kroppen og hodet sliter med å slappe av. Litt kroppsarbeid vil nok gjøre godt.
Postet 28-04-18 kl 09:16 av vixen vixen er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
Gratulerer med dagen Blånn.

Jeg skal tilbringe dagen inne på biblioteket på høgskolen, innspurt nå. Etter 17. mai så skal jeg ut I verden å leve igjen, frem til da blir det bøker, bøker, bøker.
Postet 28-04-18 kl 09:21 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Teofelia sin avatar
Gratulerer md dagen, Blånn!

Jeg er oppe og haf fått kaffe. Resten av dagen tilbringes på lesesalen aka kontoret mitt. Det blir sikkert morsomt. Gleder meg til 15.juni.
Postet 28-04-18 kl 09:47 av Teofelia Teofelia er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Gratulerer så mye med dagen Blånn!!

Venter i dusjkø, kun ett bad og dårlig vanntrykk er en utfordring på dager som denne.Skal ta på egen bunad og hjelpe tre andre med sine, blir en travel morgen.
Postet 28-04-18 kl 10:00 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Gratulerer med dagen, Blånn. : ballonger:

Fått i meg kaffe, våknet først rundt kl 5, men syntes det var altfor tidlig å stå opp.
Dagens plan er hagearbeid og se hva dagen bringer videre.
Postet 28-04-18 kl 10:41 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Gratulerer med dagen, Blånn! I

Supplerende handling til mai-maraton står på planen.
Postet 28-04-18 kl 10:57 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Nera sin avatar
Gud, å skrive eksamensoppgave i essayform over et egendefinert tema føles jaggu mer smertefullt enn en fødsel. Men det er selvvalgt. Uten at det hjelper på følelsen.
Postet 28-04-18 kl 11:43 av Nera Nera er ikke aktiv
Gammel
Pamina sin avatar
Gratulerer med dagen Blånn!




Feirer lørdag med feber, hoste og allergi - super kombo, anbefales
Postet 28-04-18 kl 11:54 av Pamina Pamina er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Hurra for Blånn!

Jeg ligger dynget under en gedigen rettebunke og puster tungt. Har et hårete mål om å være ferdig med halvparten i dag, så jeg kanskje kan ha litt helg i morgen. Irriterende nok er det fint vær ute.
Postet 28-04-18 kl 11:59 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Hipp hurra for Blånn!

Jeg er ganske blid etter deilig kveldstur i Østmarka i går, og fordi jeg skal hilse på en hest om en times tid.
Postet 28-04-18 kl 12:38 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Gratulerer med dagen Blånn!

Jeg våknet så tidlig og stop opp og har rukket å kjøpe gave, vært på polet, handlet mat og div annet.
Postet 28-04-18 kl 12:52 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
vixen sin avatar
Noen klarte å få husvask på øyet så nå må jeg til øyelege. Bare to timer hver vei det.... nuvel, bedre med tur for mye eller en for lite sa legen på vakt. Der går den lørdagen. Så husk briller når dere vasker terrasse folkens.
Postet 28-04-18 kl 13:04 av vixen vixen er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Oi; Vixen.
God bedring.
Postet 28-04-18 kl 13:52 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
007 sin avatar
Oi. Håper det går greit, Vixen.
Gratulerer med bursdag og konfirmant, blånn.

Jeg har børstet støv av 5K Runner-appen min og er i gang. Heia meg! Nå er det dusj og så avgårde til siste bunadsprøving.
Konfirmasjon om to uker, den aller siste konfirmasjonen hos oss. Fotoboken ble ferdig og sendt i trykken kl 01.37 i natt, jeg satser på at Apple er like kjapp med levering som de pleier.
Postet 28-04-18 kl 15:08 av 007 007 er ikke aktiv
Gammel
nolo sin avatar
Gratulerer med dagen, Blånn.
Lykke til med øyet, Vixen.

I dag har jeg sett Loving Vincent på kino. Nydelig film.
Postet 28-04-18 kl 18:28 av nolo nolo er ikke aktiv
Gammel
vixen sin avatar
Det gikk bra med øyet, men det var nå greit å få det sjekket!
Postet 28-04-18 kl 18:45 av vixen vixen er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Godt å høre, Vixen. ��
Postet 28-04-18 kl 19:50 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Så godt å få det sjekket, Vixen, og godt det gikk bra.
Postet 28-04-18 kl 20:30 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Puh! En lang, men flott dag er over. Seremonien i Oslo Rådhus var fin og høytidelig. Maten og selskapet var veldig i vår og konfirmantens ånd. Nå var det fantastisk deilig å komme seg ut av bunaden.
Postet 28-04-18 kl 23:28 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Så bra Blånn. Vel gjennomført.

I morgen er det vår tur. Bordene er dekket og alt som kan gjøres klart av mat er klart. Jeg gleder meg.
Postet 29-04-18 kl 00:25 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
007 sin avatar
Jeg trodde det var i dag, Blå, så jeg gratulerte et annet sted en dag for tidlig.
Lykke til i morgen.
Postet 29-04-18 kl 01:39 av 007 007 er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Tusen takk
Postet 29-04-18 kl 07:56 av Blå Blå er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:45.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no