Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Søffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Søffe

Postet 27-05-18 kl 08:00 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 17

Kommentarer

Gammel
polarjenta sin avatar
God morgen.

Oppe og nyter stillheten. Skal stå i kafe på fotballturnering et par timer litt senere. Ellers er planen å pakke til leirskole for storebror.
Postet 27-05-18 kl 08:37 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Fortsatt sol og sommer, så bare å komme seg opp og nyte.
Postet 27-05-18 kl 09:13 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Fotballcup fortsetter her også, håper det blir litt mindre ulidelig varmt enn i går.
Postet 27-05-18 kl 09:23 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
Vi plages ikke med varme her, det er vel mer å håpe at det ikke blir så mye regn.
Ingen av mine spiller fotball nå, men minstemann vurderer å begynne til høsten igjen. Så denne kafedugnaden er for å være grei.
Postet 27-05-18 kl 09:30 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
God morgen.
Mann og dønn på fotballcup, guttungen har alt spilt en kamp og har en kamp rundt 10 så de blir tidlig ferdig.
Fortsatt minsta og jeg hjemme og det er kos.
Sitter ute i sola og drikker kaffe.
Postet 27-05-18 kl 10:12 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
God morgen.
Frokost og trening unnagjort, snart en tur til mine foreldre for å se til pasienten (mamma) og løe ved, deilig i denne varmen.
Men, de bor i sjøkanten så det blir vel et bad også. Kanskje jeg sniker meg til en strandtur senere I dag.
Postet 27-05-18 kl 12:05 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Morn! Det er festival på andre dagen i parken bak huset. Begynner å bli litt lei av lydmølje fra fem scener nå.
Postet 27-05-18 kl 14:06 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Matilda sin avatar
Ungene synes det er for varmt og er inne og leker/krangler, jeg vil være ute under pergolaen, som har fått nytt solseil, men må mest gjete unger. Mannen er i gang med nok et snekkerprosjekt. Trur jeg må forsøke meg på ei bok! Eller spille Uno med arvingene, men da må jeg inn.
Postet 27-05-18 kl 14:46 av Matilda Matilda er ikke aktiv
Gammel
Ru sin avatar
Jeg har vært BergenserTM i dag, og gått 3-fjellsturen.
Jeg har ikke vært med på 3/4/7-fjellsturene siden jeg satt i bæremeis.

Fin trim, da!
Postet 27-05-18 kl 15:24 av Ru Ru er ikke aktiv
Gammel
Selma sin avatar
Jeg har gått en lang og trivelig tur i marka med ei venninne og nå sløver jeg på solsenga. Sommer i mai er helt fantastisk ingen andre planer enn å fikse middag til sykkel-mannen kommer hjem fra langtur
Postet 27-05-18 kl 15:32 av Selma Selma er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Ingen varme her, men heldigvis verken regn eller vind. Jeg fryser og sensurerer norskeksamener. :hutre:
Postet 27-05-18 kl 15:46 av Stompa Stompa er aktiv nå
Gammel
polarjenta sin avatar
Jeg har pakket til leirskole, utrolig hvor mye som skal med.
Postet 27-05-18 kl 16:09 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Hva slags leirskole skal de på?
Postet 27-05-18 kl 18:50 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
De skal til en øy ca 2 timers kjøring herifra, heter Skogsøya.
Postet 27-05-18 kl 19:01 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Jeg har tilbrakt HELE dagen liggende i sola på terrassen. Nå fikk jeg servert rosévin og ser ingen grunn til å bevege meg den neste timen heller.
Postet 27-05-18 kl 20:15 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Vi har tilbragt størsteparten av dagen i bilen. Det var helt nydelig over Strynefjell. Solskinn og vannene glitret som tusenvis av diamanter. Bryllupet i går var fint og gutta våre hadde klart seg strålende hjemme alene. Kom hjem til et hus spm stinket innestengte tenåringer, da...
Postet 27-05-18 kl 22:36 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Hondacrv sin avatar
Eg har ein kamerat som optimistisk la ut bilde av fjell nr ein to og tre på sjufjellsturen. Så blei det heilt stille...

Eg har retta tekster. Hellige jul så lei eg er av Rose av Marie Takvam nett no
Postet 27-05-18 kl 22:38 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:06.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no